Cătălin Drulă, acid cu alianța de guvernare. ”O șansă istorică pentru România, PNRR, este făcută praf de PSD-PNL”

Cătălin Drulă, despre PNRR-ul pe Transporturi (Facebook)
Cătălin Drulă, despre PNRR-ul pe Transporturi (Facebook)

Cătălin Drulă acuză alianța PSD-PNL că își bate joc de șansa istorică a României. ”Cum să facem noi PNRR cu căpușele înfipte în vena statului”, se întreabă președintele interimar al USR. 

Cătălin Drulă, fostul ministru al Transporturilor, este foarte critic cu actuala alianță guvernamentală pe care o acuză că face praf ”o șansa istorică pentru România”, Planul Național de Redresare și Reziliență.

Drulă atrage atenția cu privire la cel mai mare proiect de infrastructură rutieră, la nivel european, autostrada A7, care bate pasul pe loc și susține că este supărat de faptul că actualul ministru își bate joc de această șansă.

”O șansă istorică pentru România, PNRR, este făcută praf de PSD-PNL. Cel mai mare proiect de infrastructură rutieră din toate PNRR-urile din Europa, autostrada A7, bate pasul pe loc și deja intrăm în mari întârzieri. Vorbim de un proiect de 320km și 3 mld €! Adică mai mult decât a cheltuit România pentru toate autostrăzile în ultimii 10 ani. Nu visam la acești bani care reprezintă o oportunitate o dată la o generație. Și ne-am bătut cu ardoare la Bruxelles acum un an ca să-i obținem. DA, PSD-ule, SUNT SUPĂRAT că își bate joc Grindeanu de această șansă”, a scris Cătălin Drulă pe contul său de socializare.

Acesta se întreabă, retoric, ”cum să nu fii în stare din septembrie până acum nici să dai un câștigător la licitațiile celor 3 loturi din autostrada A7 Ploiești - Buzău?  Ultima amânare a fost pentru 22 februarie ca termen limită de evaluare a ofertelor. Sorine, o ratezi și pe asta? Jumătate din autostradă, adică de la Focșani la Bacău și apoi până la Pașcani, nu e nici azi licitată și o promit abia la jumătatea anului”, a mai scris Drulă.

Nici pe celelalte ”borne” ale PNRR-ului de Transporturi situația nu este mai bună

Cătălin Drulă a precizat care este starea celorlalte proiecte ale Ministerului Transporturilor, pe PNRR. ”Lucrurile stau la fel de prost, fie că vorbim: de autostrada A8 unde nu a fost finalizat studiul de fezabilitate, nu avem acord de mediu obținut, suntem departe de momentul lansării licitației de lucrări; de calea ferată: miliardul de euro pentru reînnoirile, ridicările de restricții și electrificările pe magistralele București - Pitești, Constanța - Mangalia, Giurgiu - Videle, Reșița - Voiteni. Nicio licitație nu a fost lansată pentru aceste proiecte; sau de metrou: pentru magistrala bucureșteană M4 Gara de Nord - Filaret nu există avize obținute, studiu de fezabilitate aprobat, acord de mediu. Dar până la final de an trebuie contractată jumătate din acest proiect. Oricine ar fi ministru ar trebui să nu doarmă noaptea de grija PNRR și să viseze proiectele și termenele”, a mai scris Drulă.

Mai mult decât atât, fostul ministru susține că ”PSD la Transporturi, în schimb: angajări de clientelă, măriri de organigrame, posturi noi, nu scapă nimic de băieții și fetele mufați la banul public”, întrebându-se, retoric, ”cum să facem noi PNRR cu căpușele înfipte în vena statului”.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel