McDonald’s sărbătorește 18 ani de când a intrat pe piața din România și cu această ocazie a publicat câteva statistici cu privire la activitatea sa.
„În urmă cu 18 ani, în 1995, am deschis primul restaurant McDonald’s din România – McDonald’s Unirii. În prima zi, acesta a întâmpinat peste 15.000 de clienţi – un număr, record dacă ne raportăm la alte deschideri de restaurante care au avut loc în aceeași perioadă în Europa. Acesta a fost doar începutul. Astăzi, McDonald’s România este un brand matur, complex, parte din cultura modernă românească”, a declarat Daniel Boaje, Director General McDonald’s România.
Statisticile McDonald’s în România, potrivit unui comunicat de presă:
• Cel mai mare lanț de restaurante din țară - 65 de restaurante în 21 de orașe.
• Peste 120 de milioane de euro investiți în restaurante, în modernizarea echipamentelor și a spațiilor destinate preparării alimentelor și clienților.
• 21 de spaţii modernizate dupa proiecte ale Studioului de Design European McDonald’s din Franţa.
• Peste 51 de milioane de clienți serviți în fiecare an.
• 7 cafenele McCafé – 6 în București și unul în Cluj-Napoca.
• Peste 400.000.000 de sandvișuri vândute în ultimii 10 ani.
• Peste 3.500 de angajați și un total de 25.000 de persoane care au trecut prin școala McDonald’s.
• Peste 300 de cursuri pentru dezvoltare managerială și peste 2.000 de ore de training pentru pregătirea fiecărui Store Manager.
• 220 de Store Manageri McDonald’s absolvenți ai Hamburger University din Chicago și Munchen, două dintre cele mai prestigioase universității de business și leadership.
• Peste 20.000 de spectacole susținute de Ronald McDonald.
• Peste 750.000 de copii care și-au sărbătorit ziua de naștere la McDonald’s.
• Peste 1 milion de Euro investiți de către Fundația pentru Copii Ronald McDonald în proiecte de sănătate.
• Peste 9.000 de părinți care au trecut pragul celor două Case Ronald McDonald – din Timișoara și București.
• Peste 2 milioane de Euro investiți de compania McDonald’s în proiecte sportive și educaționale.
• Prima companie din sectorul restaurantelor care a făcut cunoscute informațiile nutriționale.
• Prima companie care promovează transparența prin proiectul‚ Porți deschise la McDonald’s, prin care fiecare client are posibilitatea de a vizita bucătăriile restaurantelor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News