Cei mai "odioși" oameni din istorie, Hitler, Stalin și Saddam Hussein, au devenit protagoniștii unei campanii de sensibilizare a șoferilor din România, folosindu-se un umor negru în spatele căruia se ascunde un mesaj inteligent: faptul că victimele accidentelor de circulație nu sunt persoane negative, responsabile pentru orori ale războaielor petrecute în ultimul secol, ci victime inocente.
Agenţia de publicitate Publicis Bucureşti, la cererea ”Centrului de consultanţă pentru victimele rutiere” a realizat trei postere, în care Hitler, Stalin şi Saddam sunt imaginați sub formă de victime a accidentelor rutiere, în scopul unei campanii de conștientizare pentru șoferi.Campania a atras atenția presei de specialitate de dincolo de granițele României, care au apreciat inițiativa agenției de a folosi imaginea negativă a celor trei foști șefi de stat, în locul tradiționalelor imagini șocante ale victimele acidentelor auto.
Cele trei postere sunt însoțite de mesajul: ”Well, it's not like that. Usually, the victim is an innocent. Drive cautiously, save a life.” În traducere asta înseamnă: ”Ei bine, nu e chiar aşa. De obicei, victimele sunt nevinovate. Conduceţi prudent, salvaţi o viaţă.”
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News