Ce audiențe a făcut Vocea României

Prima ediție Vocea României din acest sezon, de pe Pro TV, a scos audiențe peste debutul de anul trecut.

Show-ul de marți, de pe Pro, a avut, la nivel urban, un rating ușor mai mic decât X Factor de duminică, de pe Antena 1. La nivelul întregii țări, a fost ușor peste.

Vocea României a fost aseară lider de audiență și la nivel urban, dar și la nivelul întregii țări.

La Vocea României s-au uitat, în fiecare minut, 1,7 milioane de români, dintre care aproape 1,1 milioane de români din mediul urban. Scor bun și la publicul comercial (18-49 de ani): 890.000 de telespectatori ai emisiunii cu Smiley, Horia Brenciu, Loredana și Marius Moga au fost din acest segment de vârstă.

Prima ediție a show-ului Vocea României a debutat, sezonul trecut, pe 27 septembrie 2011 și a avut o medie de un milion de telespectatori pe minut, la nivel urban. Cea mai bună audiență a sezonului trecut a fost de 1,09 milioane de telespectatori.

Cel de-al doilea sezon X Factor România a luat startul în forţă la Antena 1. X Factor a înregistrat, duminică, un rating mediu de 12.4 puncte şi o cotă de piaţă de 25.2% la nivelul targetului comercial al Antenei 1, 15-54 urban.

Voci bune, emoţii puternice, momente amuzante şi un juriu pe placul tuturor generaţiilor a fost promisiunea respectată a Antenei 1 pentru acest nou sezon. Telespectatorii au “devorat” premiera X Factor, în minutul de aur 22.29, Antena 1 înregistrând un rating mediu de 20.1 rtg şi o cotă de piaţă de 41 de procente la nivelul targetului comercial, 15-54 urban. Supershow-ul prezentat de Răzvan şi Dani s-a impus lider absolut de audienţă la nivelul tuturor categoriilor de public.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel