Prima ediție Vocea României din acest sezon, de pe Pro TV, a scos audiențe peste debutul de anul trecut.
Show-ul de marți, de pe Pro, a avut, la nivel urban, un rating ușor mai mic decât X Factor de duminică, de pe Antena 1. La nivelul întregii țări, a fost ușor peste.
Vocea României a fost aseară lider de audiență și la nivel urban, dar și la nivelul întregii țări.
La Vocea României s-au uitat, în fiecare minut, 1,7 milioane de români, dintre care aproape 1,1 milioane de români din mediul urban. Scor bun și la publicul comercial (18-49 de ani): 890.000 de telespectatori ai emisiunii cu Smiley, Horia Brenciu, Loredana și Marius Moga au fost din acest segment de vârstă.
Prima ediție a show-ului Vocea României a debutat, sezonul trecut, pe 27 septembrie 2011 și a avut o medie de un milion de telespectatori pe minut, la nivel urban. Cea mai bună audiență a sezonului trecut a fost de 1,09 milioane de telespectatori.
Cel de-al doilea sezon X Factor România a luat startul în forţă la Antena 1. X Factor a înregistrat, duminică, un rating mediu de 12.4 puncte şi o cotă de piaţă de 25.2% la nivelul targetului comercial al Antenei 1, 15-54 urban.
Voci bune, emoţii puternice, momente amuzante şi un juriu pe placul tuturor generaţiilor a fost promisiunea respectată a Antenei 1 pentru acest nou sezon. Telespectatorii au “devorat” premiera X Factor, în minutul de aur 22.29, Antena 1 înregistrând un rating mediu de 20.1 rtg şi o cotă de piaţă de 41 de procente la nivelul targetului comercial, 15-54 urban. Supershow-ul prezentat de Răzvan şi Dani s-a impus lider absolut de audienţă la nivelul tuturor categoriilor de public.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News