Ce face Orange pentru a nu-și pierde clienții

Orange România a luat măsuri după ce clienții au întâmpinat probleme în accesarea serviciilor de date şi voce. Rețelele au fost tăiate simultan.

„Ca urmare a incidentului de rețea din 27.03.2019 îţi oferim bonus 5 GB, valabili până la 30.04.2019. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat şi te asigurăm că ne dorim să ai mereu cea mai bună experiența de folosire a rețelei Orange", se arată în mesajul trimis clienților. 

Măsura vine după ce pe data de 27 martie, clienții companiei nu au mai putut să folosească rețeaua. 

Conform Orange România, au fost identificate trei secționări ale rețelei de fibră optică în județele Bistrița-Năsăud, Brașov și Mehedinți. Două dintre secționări au fost simultane. 

Vezi și: Nunta anului, astăzi! Peste 500 de invitați, așteptați la eveniment

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel