Puţini ştiu povestea siglei companiei AUDI, unul dintre cei mai importanţi producători auto din lume.
Sigla Audi, cele patru inele întretăiate, simbolizează fuziunea din 29 iunie 1932 a celor patru producători de automobile, independenți până la acea dată: Audi, DKW, Horch și Wanderer. Ei reprezintă rădăcinile din care a crescut compania AUDI AG contemporană, scrie audi.ro.
În 29 iunie 1932, din inițiativa Băncii de Stat a Saxoniei, fostele 4 societăți pe acțiuni Audiwerke AG, Horchwerke AG și Zschopauer Motorenwerke J. S. Rasmussen AG (DKW) fuzionează în Auto Union AG. În același timp, noua entitate încheie un contract cu Wanderer Werke AG pentru achiziția diviziei auto Wanderer.
Noul grup are sediul principal în Chemnitz, cu managementul la fabrica DKW din Zschopau până în 1936. La înființarea sa, Auto Union AG este al doilea cel mai mare grup auto din Germania. Sigla companiei este compusă din patru inele prinse unul de celălalt, reprezentând unitatea inseparabilă a companiilor fondatoare.
Au fost păstrate în cadrul companiei și denumirile mărcilor Audi, DKW, Horch și Wanderer. Iar fiecăreia dintre cele patru mărci ale grupului i-a fost atribuit câte un segment de piață specific: DKW acoperea segmentul motocicletelor și al automobilelor de talie mică, iar Wanderer construia și vindea automobile de tale medie. Audi comercializa automobile de lux de talie medie, iar Horch se ocupa de automobilele de lux, din segmentul de vârf, mai arată sursa citată.
Constructorul auto german Audi va construi o fabrică de motoare pentru maşini electrice la baza sa din Gyor, Ungaria, în urma unor investiţii de 300 milioane de euro, a anunţat ministrul ungar al afacerilor externe şi comerţului, Peter Szijjarto, potrivit Budapest Business Journal.
Guvernul susţine investiţia, ce va crea 500 de locuri de muncă, cu un grant de 8,5 miliarde de forinţi (20 milioane de euro), scrie Mediafax.
Autoritatea Federală de Transport Auto (KBA) din Germania a emis avertismente în urmă cu câteva zile. Autoritatea are cunoștință de 16 cazuri momentan, dar vizate sunt 111.000 maşini din cele patru mărci. .
Modelele afectate de recall sunt VW Golf, Passat, Tiguan, T-Roc și Arteon, Audi Q3 și Audi TT, Cupra Ateca, Cupra Formentor și Cupra Leon, precum și Seat Tarraco din anii 2020-2022. Pe lista sunt și modelele Skoda Octavia, Superb, Karoq și Kodiaq.
Din cauza constrângerilor actuale privind capacitatea de producție, înlocuirea capacului cu unul nou nu este posibil. Prin urmare, capacul va fi îndepărtat în timpul primei vizite de service în câteva minute. O a doua vizită de service va fi necesară pentru a-l monta imediat ce partenerul autorizat livrează piesa nouă. Codurile interne de rechemare pentru fiecare marcă sunt următoarele: „10H5” (VW), „10H6” (Skoda), „10H7” (Seat/Cupra) și „10H8” (Audi), scrie promotor.ro.
„Skoda Auto recheamă clienții cu vehicule Skoda Octavia, Skoda Karoq, Skoda Kodiaq și Skoda Superb echipate cu motoare 2.0 TSI evo, fabricate din august 2020 până în prezent, către centrele sale de service autorizate. În anumite circumstanțe, capacul motorului se poate slăbi și se poate apropia de piesele fierbinți ale motorului, ceea ce poate provoca deformare termică și, în cazuri extreme, un incendiu în compartimentul motor”, spun reprezentanții Skoda, conform sursei citate.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News