Fasolea se află pe primul loc într-un top al produselor bogate în fibre, susține medicul nutriționist Mihaela Bilic.
„Când spui bogat în fibre, spui fasole și ciocolată. Primul produs la care ne gândim când vine vorba de fibre, sunt cerealele integrale. Pâine neagră, fulgi de ovăz, paste integrale sau biscuiți digestivi sunt alimente bogate în fibre. Dar e vorba de fibre insolubile, care sunt agresive și dure, ele pot irită tubul digestiv dacă sunt consumate în cantitate mare.
Fasolea se află pe primul loc într-un top al produselor bogate în fibre. Legumele boabe de tip fasole, mazăre linte, năut, soia trebuie incluse în dietă de minim 2 ori/ săptămână.
Para e un fruct de sezon și ocupă poziția 3 în top, întrecând mărul la capitolul fibre.
Pe locul 6 este avocado, iar pe locul 10 migdalele - atenție la cantitate!
Pe locul 7 sunt prunele uscate, să nu uitați de ele la iarnă.
Pe locul 9 este ciocolata neagră - o surprinzătoare sursă de fibre! Și o dovadă în plus că sănătatea are gust”, a scris Mihaela Bilic pe contul de Instagram.
Amintim că medicul nutriționist Mihaela Bilic a scris, tot pe Instagram, despre un experiment interesant legat de o prăjitură. Rezultatul cu privire la percepția consumatorilor i-a uimit pe mulți.
„Dincolo de calitatea ingredientelor și rețeta după care este preparat un produs, experiența gustativă depinde foarte mult de felul în care este prezentat. Cu alte cuvinte merită să punem preț pe ritualul de servire/eleganța mesei. Într-un restaurant din Illinois a fost făcut un experiment pe 175 de persoane cărora li s-a dat o prăjitură cu ciocolată gratis, pe motiv că este o rețetă nouă, ce trebuie testată înainte de a fi introdusă în meniu. Clienții erau rugați să evalueze calitatea desertului și să spună cât ar plăti pentru el.
Prăjitura Brownie era identică ca rețetă, de aceeași dimensiune, unica diferență consta în modul în care era prezentată. Au existat trei variante: pe farfurie de porțelan, pe farfurie de carton și pe un simplu șervețel de hârtie.
Rezultatul percepției consumatorilor?
Cea pe farfurie de porțelan a fost declarată “excelentă”, cea pe farfuria de carton a fost “bună”, iar cea pusă direct pe șervețel s-a dovedit a fi “ok, dar nimic special”!
La capitolul preț, clienții au fost dispuși să plătească de 3 ori mai mult pentru o Brownie pe farfurie.
Dacă aspectul și prezentarea contează, de ce să nu folosim asta în beneficiul nostru? Nu consumați mâncarea direct din caserolă, din pungă sau din ambalaj, își pierde din calitate. Și cu cât o apreciem mai puțin, cu atât o să mâncăm mai mult!”, a scris Mihaela Bilic pe contul de Instagram.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News