Am sunat la Carrefour Orhideea să întreb de ce respectă regulile impuse în pandemie mai degrabă doar în teorie.
Pentru că așa mi se pare mie că se respectă regulile... doar în teorie. Am fost la Carrefour Orhideea în fiecare weekend, atât sâmbătă, cât și duminică. În destule cazuri, nimeni nu mi-a măsurat temperatura. Am fost și ieri, dar și azi. Camerele de termoviziune nu erau, cum nu erau nici paznici cu termometre.
În plus, la intrarea în magazin te izbește un anunț în care ești informat că pot intra doar 50 oameni în același timp în magazin. Dacă ați fost în Carrefour Orhideea din București, probabil ați văzut că numai în zona legume-fructe sunt vreo 30 de oameni. Așadar, nu am văzut niciun mod de a verifica numărul persoanelor aflate în magazin la momentul X.
Am sunat la Carrefour Orhideea pentru a întreba de ce nu mai este măsurată temperatura oamenilor care intră în magazin. Am format numărul de pe site și mi-a răspuns o angajată care a zis că nu se ocupă ea de aceste subiecte și m-a păsat către altcineva.
Anca Murgoci: De ce a renunțat Carrefour Orhideea la măsurarea temperaturii?
Angajat Carrefour Orhideea: Nu s-a renunțat. Acel termometru este pus la încărcat. Nu funcționează non-stop, de la 07.00 până la 22.00.
Anca Murgoci: Și atunci când nu este aparatul în funcțiune, oamenii intră ca atare în supermarket....
Angajat Carrefour Orhideea: Nu intră ca atare. Avem un altul manual.
Anca Murgoci: Nu e chiar așa... merg acolo foarte des și atunci când nu este pusă camera de termoviziune, nu am văzut niciun paznic cu termometru.
Angajat Carrefour Orhideea: Și de ce nu ați chemat atunci, când ați văzut, un manager?
Anca Murgoci: Păi v-am sunat pe dumneavoastră.
Angajat Carrefour Orhideea: Acum eu cum să cred ce-mi spuneți dumneavoastră?
Anca Murgoci: Aveți camere de filmat. Sigur știți mai bine decât mine ce se întâmplă în magazin. În altă ordine de idei, cum gestionați intrarea doar a 50 de persoane în același timp? Cum faceți să nu depășiți acest număr?
Angajat Carrefour Orhideea: Nu mai vreau să vă răspund la telefon. Dacă aveți solicitări, faceți reclamații scrise în magazin și vă sunăm noi.
Cred că acest articol poate fi rezumat în ”vă sunăm noi”.
1. La cât timp le schimbi angajaților mănușile?
2. Verifici ce fac clienții cu masca după ce intră în magazin? De ce îi lași să o țină sub nas sau sub bărbie?
3. De ce unii angajați poartă masca sub nas?
4. De câte ori cureți preșulețele acelea, date cu soluții speciale, de la intrare?
5. Cum gestionezi situația astfel încât să intre doar 50 persoane în același timp?
6. Ce faci când camerele de termoviziune sunt la încărcat?
Dacă vrei dovezi, dovezile sunt la tine, pe camerele de supraveghere. Noi, cetățenii, știi bine că nu avem voie să filmăm în magazin.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News