Biz Stone, unul dintre cei trei fondatori ai rețelei de socializare Twitter, a declarat că Facebook ar trebui să pună la dispoziția utilizatorilor săi un pachet contra cost de 10 dolari lunar și care să îi scutească pe aceștia de reclame.
Biz Stone spune că ideea i-a venit când a început să folosească Facebook din nou, după ce a luat o pauză lungă pentru că se simțea copleșit de „zecile de setări, opțiuni și alegeri” pe care rețeaua de socializare le avea încă de la înființare, în 2004, potrivit digi24.ro.„În general, reclamele de pe Facebook nu par utile sau angrenante. Totuși, reclamele sunt tolerate pentru că asta face Facebook gratuit, iar gratuit e plăcut. Am o idee pentru Facebook. Ar putea oferi Facebook Premium. Pentru 10 dolari pe lună, oamenii care chiar iubesc Facebook (și își permit), ar putea să fie scutiți de reclame. Poate și câteva opțiuni speciale”, a spus Biz Stone, într-o postare pe site-ul Medium.com.
Astfel, el spune că, dacă 10% dintre utilizatorii Facebook ar dori să folosească acest serviciu, asta ar aduce un profit lunar de 1 miliard de dolari pe lună. Mashable scrie că Biz Stone nu este primul care sugerează un astfel de serviciu, însă sfatul său este cu atât mai notabil cu cât vine de la un competitor. „Întrebarea e dacă Stone ar introduce o opțiune premium și pentru Twitter, să elimine toate postările plătite, dar poate că o să spună asta într-o postare viitoare pe Medium”, scrie Mashable. Biz Stone nu mai este partener la compania Twitter din 2011, când s-a alăturat lui Ev Williams și au fondat compania The Obvious Corp.Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News