Cea mai bizară cerere a unui român pentru o bancă

Experiența clienților este de multe ori extrem de importantă în diferențierea serviciilor unei companii față de celelalte.

În cazul băncilor din România, serviciile sunt foarte asemănătoare, piața este mică, astfel că orice ciudățenie a clienților trebuie respectată.

De multe ori, echipele de customer suport sunt nevoite să facă față unor cereri extrem de neobișnuite. Dacă ele sunt puține sau chiar singulare, compania nu acționează dar dacă sunt mai multe cereri de acest gen atunci compania este nevoită să investească în acest lucru.

MAI MULTE DETALII PE DCBUSINESS.


Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel