Mai sunt şapte săptămâni până la Crăciun, iar retailer-ul britanic John Lewis a dat deja startul campaniei publicitare pentru sărbătorile de iarnă. Aceasta reuşeşte să emoţioneze publicul prin povestea pe care o transmite.
Reclama retailer-ul britanic John Lewis de Crăciun redă prietenia dintre un băieţel pe nume Sam şi un pinguin pe nume Monty. Relaţia dintre cei doi este urmărită pe parcursul unui an, timp în care cei doi se joacă, mănâncă şi dorm împreună.
Odată cu venirea iernii, legătura dintre cei doi începe să fie afectată de un sentiment de singurătate pe care îl simte Monty. Sam reuşeşte să-l alunge, chiar în ziua de Crăciun, când pinguinul găseşte sub brad un partener pentru el, pe nume Mabel.
Întreaga poveste este redată pe melodia „Real Love” a lui Tom Odell (cover după John Lennon), iar cei doi pinguini sunt, contrar aparenţelor, animaţi digital. Atât Monty, cât şi Mabel sunt aduşi la viaţă prin efecte speciale de grupul britanic MPC, ‘responsabil’ de animaţii CGI în producţii ca ‘Planet of the Apes’, ‘World War Z’ sau ‘Life of Pi’.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu