Trenul parcurge mai puțin de 1.000 de km în 20 de ore şi 45 de minute, la o viteză medie mai mică de 50 de kilometri pe oră.
Călătorii care aleg să parcurgă pe calea ferată distanţa de 948 de kilometri dintre Satu Mare şi Mangalia trebuie să aştepte în garniturile CFR Călători aproape o zi şi o noapte. Trenul porneşte de la Satu Mare la 13.15, urmând să ajungă la destinaţia finală, Mangalia, la ora 10 în ziua următoare, potrivit businessmagazin.ro. Eventualele întârzieri nu sunt prevăzute în orarul din Mersul Trenurilor.
Preț exagerat, pe care CFR anunță că îl va mări
Preţul unui bilet la clasa întâi este de 189,5 lei, în timp ce o călătorie la clasa a doua costă 130 de lei. Cei care aleg vagoanele de cuşetă de şase locuri vor plăti 160 de lei, iar la vagoanele de dormit cu un loc vor plăti 336 de lei.
Un drum fără pauze cu maşina personală între nord-vestul ţării şi regiunea de sud-est durează cel puţin 12 ore.
DC News a comparat recent costurile și duratele rutelor de mare viteză, dar și cele convenționale, dintre Spania și România, prețurile fiind aproape aceleași, cu durate simțitor mai mari în România. Puteți citi rezultatul comparației AICI.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News