Ceasurile inteligente câștigă din ce în ce mai mult teren pe piață. Campaniile de marketing pe care le folosesc cei de la Apple, Google și Samsung îi fac pe tineri să se întrebe dacă nu cumva au și ei nevoie de un SmartWatch.
Publicitate
Primul ceas inteligent produs de compania Apple a dat cu totul peste cap clasamentul de preferințe al tuturor celor pasionați de tehnologie. Înainte de apariția ceasurilor inteligente create de Apple, doar 2% din public știa de existența acestora, în ciuda faptului că ele erau deja disponibile atât în magazine, cât și în mediul online, informează site-ul The Guardian. Campania de marketing a ceasului inteligent își îndreaptă orientarea în două direcții : sănătate și modă. Chiar și designerul Google, Matias Duarte, declară :”Smartwatch este ca un deschizător de conserve electric! ”.
Dacă, totuși, viața ta se învârte în jurul notificărilor de la e-mail sau mesaje și dacă îți verifici telefonul o dată la două minute, cu ceasul inteligent ai putea să economisești mai ușor timp și energie. Cert este că dacă un smartphone este mai mic, atunci energia economisită este mai mare. Telefoanele inteligente sunt din ce în ce mai mari în ultimii ani. Dacă în 2007 ecranului unui telefon avea aproximativ 3 inchi, anul trecut nu apăruse un dispay mai mic de 5 inchi. Așadar, cu cât crește mai mult dimensiunea ecranului, cu atât acesta este mai greu de manevrat.
În cazul ceasului oferit de Apple, aparent femeile sunt cele care îl apreciază mai mult datorită folosirii acestuia în locul unui accesoriu. Să nu uităm și că doamnele nu vor mai fi nevoite să caute prin geantă minute în șir pentru a găsit telefonul atunci când au cea mai mare nevoie de el.
Prețurile ceasurilor oferite de Apple nu sunt totuși pentru buzunarele oricui. Acestea variază de la 349$ - prețul unui AppleWatch Sport, până la 12.000$, în cazul unui ceas inteligent placat cu aur.
Deci, cine este pentru SmartWatch? Oricine are bani de cheltuit într-un mod inutil, oricine are o obsesie pentru tehnologie sau oricine folosește telefonul aproape non-stop probabil îl va cumpăra. Este pentru oricine? Probabil că nu.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu