CEC Bank a depășit pragul de 1.000 de bancomate și aparate multifuncționale de ultimă generație

Sursă foto: Freepik - https://www.freepik.com/
Sursă foto: Freepik - https://www.freepik.com/

CEC Bank a înlocuit aproximativ 1.100 de bancomate și aparate multifuncționale vechi cu aparatură de ultimă generație, continuând astfel programul multianual de modernizare a rețelei băncii. 

  • Banca se clasează pe locul 3 în România după numărul de ATM-uri și MFM-uri
  • Peste 80% din întreaga rețea de bancomate a fost înlocuită cu echipamente de ultimă generație

Banca are a treia cea mai extinsă rețea deATM-uri și MFM-uri din România iar în prezent, peste 80% din această rețea este dotată cu tehnologii noi, tot mai în trend printre consumatori: ecrane touch de mari dimensiuni și tehnologie contactless. 

“Mobilitatea și soluțiile digitale câștigă tot mai mult teren în rândul clienților. Pentru a veni în întâmpinarea acestora, CEC Bank a implementat și va implementa în continuare funcționalități pe echipamentele băncii, care să faciliteze accesul clienților 24/7 la operațiunile bancare, fără a mai fi nevoie de prezența la ghișeu”, a declarat Cristian Tudorancea, Director Carduri în cadrul CEC Bank.  

Noile echipamentele au funcționalități pentru efectuarea operațiunilor contactless, tehnologie implementată deja anul trecut. Aceste echipamente permit retrageri de numerar de pe card și alte operațiuni de la bancomatele băncii, fără a mai fi necesară introducerea cardului în fantă dar permit și retrageri direct cu telefonul, ceasul smart sau cu alte dispozitive contactless la bancomatele și multifuncționalele din rețeaua băncii. Toate echipamentele noi permit citirea codurilor de bare/QR. 

Programul multianual de modernizare a rețelei de bancomate a CEC Bank continuă până la modernizarea întregii rețele de echipamente. 

Tranzacții / Terminale

Activitatea de acceptare la plată prin card prin POS-uri fizice, virtuale și SNEP s-a dublat până la finalul anului 2022 comparativ cu finele anului 2020, la numărul de terminale fiind creșteri de peste 100% în doi ani.    

Totodată, numărul de tranzacții a crescut cu 32% în 2022 comparativ cu 2021 și cu 75% în perioada 2020 – 2022 iar valorile de tranzacționare au crescut cu 25% față de 2021 și cu 54% în perioada 2020 – 2022. 

Despre CEC Bank 

CEC Bank este instituția financiară cu cea mai lungă tradiție din România. Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent cea mai extinsă rețea națională, cu peste 1.000 de sucursale și unități teritoriale și cu active de peste 61,7 miliarde lei, la sfârșitul lui 2022.    

CEC Bank este o bancă universală de top pe piața românească și oferă o gamă completă de produse și servicii persoanelor fizice, IMM-urilor și corporațiilor mari, prin multiple canale de distribuție: unități bancare, rețele de ATM și POS, internet banking (CEConline), mobile banking (CEC app) și magazinul virtual CEC_IN – unde pot fi accesate produse și servicii bancare 100% online.    

Mai multe detalii despre produsele și serviciile oferite de CEC Bank pot fi obținute în orice unitate a Băncii, apelând gratuit Serviciul suport clienți la numărul de telefon 0.800.800.848 sau accesând site-ul www.cec.ro.    

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel