Prin aplicația de Mobile Banking a CEC Bank, clienții pot face acum transferuri către orice altă bancă din România folosind numărul de telefon ca alias, în locul IBAN-ului. Astfel, CEC Bank este prima instituție din România care oferă acest serviciu indiferent de banca unde este domiciliat contul destinatarului, chiar și pentru conturile la bănci care nu sunt înrolate în serviciul AliasPay, lansat recent de Transfond.
”Să faci un transfer de bani ar trebui să fie la fel de ușor ca trimiterea unui SMS sau apelarea unui prieten din agenda telefonică. De aceea, am căutat și am găsit o soluție pentru a integra această funcționalitate în aplicația de Mobile Banking a CEC Bank, în condițiile în care vedem tot mai mulți clienți care preferă aplicațiile de Mobile Banking pentru operațiunile de zi cu zi”, a declarat Mugur Podaru, director Operațiuni la Distanță în cadrul CEC Bank.
Funcționalitatea de transfer de bani pe baza numărului de telefon este o dezvoltare proprie a CEC Bank, care a apelat la Asseco SEE – furnizor de servicii de dezvoltare IT cu care banca colaborează în zona serviciilor la distanță. Transferurile se pot face atât intrabancar cât și interbancar, și funcționează pentru orice beneficiar cu cont bancar în România.
Pentru a face o plată către un număr de telefon, utilizatorul selectează în aplicația de Mobile Banking opțiunea „Trimite bani” din meniul „Trimite/ Cere bani”, alege numărul beneficiarului din agendă sau îl introduce manual, completează suma și descrierea tranzacției. Beneficiarul va primi un SMS prin care i se solicită să confirme tranzacția – prin selectarea/ introducerea IBAN-ului, a numelui și a sumei. Serviciul funcționează și în sens invers: cu opțiunea ”Cere bani”, clienții băncii pot solicita transferuri de la alte persoane care au conturi la CEC Bank, iar confirmarea tranzacțiilor se face tot printr-un flux inițiat prin mesaj SMS.
Pentru transferurile prin funcțiile “Trimite bani” și „Cere bani” nu se percep comisioane suplimentare, iar clienții beneficiază pe Mobile Banking de reducerea de 60% față de comisioanele standard aferente tranzacțiilor prin conturi.
Mai multe detalii despre bankingul de pe telefon pot fi găsite la https://www.cec.ro/canale-digitale/mobile-banking.
Plăți instant și AliasPay (plăți pe baza numărului de telefon) către destinatari cu conturi la bănci care au aderat la acest serviciu Transfond
Integrare cu ghiseul.ro pentru vizualizarea și achitarea taxelor, impozitelor și amenzilor
Posibilitatea de a alimenta conturile de la CEC Bank, prin Intercont Transfer, cu sume de pe cardurile emise de alte bănci
Vizualizarea situației creditelor și plata ratelor
Posibilitatea de a modifica limitele de tranzacționare și setările cardurilor de debit
Posibilitatea de a autoriza biometric plățile online efectuate cu cardul
Plăți contactless cu telefonul mobil prin Apple Pay și Google Pay
Funcționalități de bază precum vizualizarea soldurilor, efectuarea de plăți și transferuri în lei și valută, deschiderea de conturi și depozite și alimentarea conturilor de economii.
***
CEC Bank este instituția financiară cu cea mai lungă tradiție pe piața din România. Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent cea mai extinsă rețea națională, cu peste 1.000 de sucursale și unități teritoriale și active de peste 36 miliarde lei, la sfârșitul primului semestru din 2020.
CEC Bank este o bancă universală de top pe piața românească, care oferă o gamă completă de produse și servicii persoanelor fizice, IMM-urilor și corporațiilor mari, prin multiple canale de distribuție: unități bancare, rețele de ATM, Internet Banking (CEConline), Mobile Banking și Phone Banking (Tele CEC).
Statul român, prin Ministerul Finanțelor Publice, este unicul acționar al CEC Bank.
Mai multe detalii despre produsele și serviciile oferite de CEC Bank pot fi obținute în orice unitate a Băncii, apelând gratuit Serviciul suport clienți la numărul de telefon 0.800.800.848 sau accesând site-ul www.cec.ro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu