Cel mai medaliat sportiv din istoria JO ar putea rămâne fără medalii

Înotătorul american Michael Phelps, cel mai medaliat sportiv din istoria Jocurilor Olimpice, ar putea rămâne fără cele șase medalii câștigate la Jocurile Olimpice de la Londra.

Având în vedere performanța sportivului, era doar o chestiune de timp până ar fi semnat cu o marcă de lux. Asta s-a și întâmplat, Phelps semnând cu Louis Vuitton.

Potrivit articolului 40 din Regulamentul Comitetului Olimpic Internaţional, sportivii nu au voie să participe la campanii publicitare în perioada 18 iulie - 16 august.

Însă, două fotografii cu Phelps au apărut pe Twitter pe 13 august, deci cu trei zile înainte de expirarea perioadei oficiale de interdicţie.

Una dintre fotografii, realizate de celebra Annie Leibovitz, îl înfăţişează pe multiplul campion de nataţie îmbrăcat într-un costum elegant, aşezat pe o canapea, la un ceai alături de Larissa Latînina, 77 de ani, înotătoul având o geantă Louis Vuitton la picioare. Latînina era deţinătoarea recordului de medalii olimpice (18) înaintea lui Phelps, care a câştigat 22 în cariera sa.

O altă imagine îl prezintă pe sportivul american într-o cadă de baie, purtând doar un slip şi având ochelarii de nataţie pe frunte. De asemenea, lângă cadă este aşezată o geantă Vuitton.

Casa Louis Vuitton a anunţat, joi, că această campanie se înscrie în strategia mărcii de a se asocia cu "figuri emblematice, care întruchipează un sens de realizare şi de angajament".

"Două călătorii extraordinare, acelaşi destin", este mesajul reclamei mărcii din cadrul grupului LVMH.

"Ceea ce au în comun toţi aceşti campioni este disponibilitate lor de a-şi transmite pasiunea. O valoare la fel de dragă pentru Loius Vuitton. Michael Phelps este un formidabil campion" , se arată într-un comunicat.

Dacă se va dovedi că reclamele aveau ca dată oficială de apariţie ziua de 16 august şi că fotografiile au fost piratate, atunci Michael Phelps ar putea scăpa de sancţiuni. În caz contrar însă, el riscă să-şi piardă medaliile.

Casa de modă a anunţat că cele două fotografii sunt imagini neoficiale şi au fost furate din cadrul companiei.

Şi echipa de management a sportivului a venit în apărarea acestuia: "Reclama a apărut oficial pe 16 august, după Olimpiadă. Acea fotografie a fost publicată pe Twitter de o persoană ce n-are legatura cu noi".

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
NoMy - smt4.5.3
pixel