Thomas Cook, celebra agenție de turism din Marea Britanie, a făcut publică lista celor mai penibile plângeri făcute de clienți de-a lungul timpului.
1. "In calatoria mea in Goa, India, am fost de-a dreptul dezgustata de faptul ca aproape toate restaurantele serveau curry. Nu-mi place mancarea picanta".
2. "Ne-am rezervat o excursie la un water park, dar nimeni nu ne-a zis ca trebuie sa luam cu noi costumele de baie si prosoapele. Credeam ca sunt incluse in pret".
3. "Plaja avea prea mult nisip. A trebuit sa curatam tot imediat cand ne-am intors in camera".
4. "Am descoperit ca nisipul nu era ca in brosura. Brosurele voastre aratau un nisip alb, insa in realitate eram mai galben"
5. "N-ar trebui sa se permita statul la plaja topless. A fost foarte obositor pentru sotul meu, care voia doar sa se relaxeze"
6. "Nisipul era prea fierbinte. Ati uitat sa mentionati asta in brosura"
7. "Nimeni nu ne-a spus ca vor fi pesti in apa. Copiii s-au speriat".
8. "Am fost in vacanta in Spania si am avut probleme cu soferii, care erau toti spanioli".
9. "Ne-a luat 9 ore sa zburam inapoi din Jamaica pana in Anglia. Americanilor le-a luat doar 3 ore. E nedrept".
10. "Erau prea multi spanioli acolo. Receptionistul vorbea spaniola, mancarea era spaniola. Nu ne-a zis nimeni ca vor fi atatia straini acolo".
11. "Am fost muscat de un tantar. Brosura voastra nu zice nimic de tantari".
12. Un britanic la Machu Picchu, incercand sa-si recupereze banii: "Erau prea multi nori in jurul acestor munti"
13. "Logodnicul meu si cu mine am cerut paturi separate cand am facut rezervarea, dar am fost cazati intr-o camera cu pat dublu. Voi sunteti responsabili pentru faptul ca am ramas gravida. Acest lucru nu s-ar fi intamplat daca ne dadeati camera pe care am cerut-o".
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News