Alături de conținutul pe care milioane de oameni îl încarcă pe YouTube, reclamele pot fi un spectacol în sine. Existând de cele mai multe ori posibilitatea de a sări peste ele, reclamele pe YouTube trebuie să incite și să intereseze publicul, pentru a fi vizionate și reținute.
Google prezintă topul celor mai populare reclame care au rulat pe YouTube România în anul 2018, creații video care s-au remarcat prin conținut, capacitatea de a ține privitorul în fața ecranului și de a genera interacțiune.
Pe primul loc se află un anunț video din seria Vodafone Smart Family cu actorul Vlad Ivanov, care „se joacă” cu tot felul de filtre pentru selfie-uri.
Tehnologia, alături de experimentul social sunt elementele folosite de producția de la Vichy, care a intrat în topul celor mai populare reclame pe YouTube România în 2018.
În top găsim și prezența în top a unui start-up din Piatra Neamț, Vitamin Aqua, cu o reclamă realizată in-house, care respectă majoritatea best practice-urilor de promovare pe YouTube .
“Viralul” topului este spotul la CatMobile “Nu știi când te lovește ghinionul”. Videoul are acum peste 2,5 milioane de vizualizări și a generat o creștere în căutări pentru “reclamă Micutzu” în Google Search și în YouTube.
Topul YouTube Ads Leaderboard 2018 este creat după un algoritm care măsoară intenția utilizatorului de a vedea un anumit clip și interacțiunea cu video-ul respectiv - timpul de vizionare, numărul de share-uri, numărul de vizualizări organice în comparație cu cele plătite.
Vezi și:
Dragnea, prima reacţie după decizia CCR privind bugetul
Toader, moțiune. Mircea Badea: Dacă sunt nemulțumiți, să o pună pe Kovesi
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu