Cele mai tari cinci branduri străine de pe piața modei românești se luptă pentru supremație
Primii cinci jucători de pe piața modei locale, Inditex, C&A, New Yorker, H&M și Kenvelo Grup și-au propus ca în cea de-a doua jumătate a anului 2012 să deschidă peste 20 de unități noi, majoritatea în orașele de provincie.Grupurile Inditex, H&M, New Yorker, C&A și Kenvelo au deschis de la începutul anului 30 de magazine. Giganții străini din moda locală au mizat pe expansiune în ultimii ani marcați de criză și continuă să investească în deschiderea de noi magazine și în acest an, dorind să depășească 50 de unități.
Grupul Inditex va angaja în 2012 aproximativ 400 de oameni, mizând în continuare pe expansiunea rapidă. Strategia gigantului spaniol este să acopere marile orașe ale țării, deschizând peste zece magazine pe an.
La fel ca și spaniolii de la Inditex, și germanii au mizat pe deschiderile în centre comerciale.
Cele mai ambițioase planuri pentru România le-a anunțat însă grupul Kenvelo, care în decursul unui an și-a extins portofoliul cu trei noi branduri.
Ultimul mare jucător străin intrat pe piață a fost grupul suedez H&M care a deschis de la începutul anului cinci
magazine.Cele cinci branduri concurează pentru cele 2 mld. euro pe care românii le cheltuie anual pe haine și pantofi.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News