Pandemia reinventează mediul de afaceri. Restricțiile vin la pachet și cu idei ingenioase. Investiția e minimă de multe ori, iar câștigul e uriaș, prin comparație.
Iată doar două dintre ideile de afaceri culese din mediul economic:
Video Call cu Moș Crăciun! Anul acesta, Târgurile de Crăciun nu se mai organizează, sunt slabe șanse ca de Crăciun să existe libertatea închirierii unui Moș Crăciun, există și riscul pandemic în acest caz. În plus, Moș Crăciun ar trebui să vină cu mască, nefiind chiar acel bătrân din povești. Astfel, au apărut noi afaceri ingenioase: să-l suni prin apel video pe Moș Crăciun. Fie pentru lista de dorințe, fie pentru ziua de Crăciun. Multe costuri sunt excluse pentru cei care prestau munca la domiciliu, de exemplu, cel de deplasare, iar copiilor le este asigurată comunicarea mult mai facilă cu Moș Crăciun.
Reclamă pe mască. Pe instagram sau chiar în apariții media, apar tot mai multe vedete sau influenceri care-și ”vând” spații publicitare pe... mască. Ei primesc măști de la diferite firme, cu denumirea firmei sau diferite sigle care reprezintă compania și apar cu ele în spațiul online sau în spațiul public, pentru o altfel de promovare.
Dacă știi și tu astfel de exemple, scrie-ne în comentarii.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu