Cele patru criterii după care Google îşi alege angajaţii

Sursa: Pexels
Sursa: Pexels

Google are, în acest moment 2316 locuri de muncă vacante. Iată cele patru criterii după care compania îşi alege viitorii angajaţi. 

Jess Penkhues, recruter la Google pentru Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, a explicat pentru Business Insider care sunt cele patru criterii după care compania îşi alege angajaţii, dar şi la ce se uită într-un CV. 

"Suntem deschişi către oameni cu o varietate de experienţe profesionale. Asta include inginerie de software, design UX şi dezvoltare de produs, management de produs, consultare de sisteme, HR, vânzări, etc", spune aceasta. 

"Ne uităm în principal la abilităţi, nu la calificări sau experienţă. Astfel, ceea ce contează este CV-ul. El trebuie să fie clar, concis şi, în mod ideal, nu mai lung de o pagină şi jumătate. Îi sfătuiesc pe aplicanţi să se uite cu atenţie la anunţurile de locuri de muncă şi să îşi adapteze CV-urile", a mai explicat Penkhues. 

Aceasta spune că toţi candidaţii ar trebui să folosească formula X-Y-Z pentru un CV de succes. Această formulă înseamnă că CV-ul trebuie să conţină următoarea idee: "am realizat X, măsurată prin Y, făcând Z". 

Cele patru criterii după care Google îşi selectează candidaţii 

"Avem patru criterii. Ai experienţa potrivită pentru job şi abilităţile necesare? Deci căutăm să vedem dacă te potriveşti pentru locul de muncă. 

Apoi trecem la abilităţi cognitive. Cum iei decizii? Ce surse de date iei în considerare? Cum cântăreşti lucrurile?

Avem abilităţile de leadership. Ai capacitatea de a prelua responsabilitatea, de a inova? 

Şi, în final, aspectul Google. Cum poţi face tu Google mai bun? Cum munceşti în echipă? Cum răspunzi la critici? 

Cei care excelează la aceste patru capitole nu sunt doar foarte bine calificaţi pentru un loc de muncă la Google, ci pentru o carieră pe termen lung în corporaţie, transmite Penkhues. 

Facebook va concedia 11.000 de angajați. Profitul companiei s-a înjumătățit. Zuckerberg: Știu că va fi greu

Meta, părintele Facebook, va concedia peste 11.000 de angajați în ”cele mai dificile schimbări pe care le-am făcut în istoria Meta”, a declarat miercuri șeful Mark Zuckerberg.

Mark Zuckerberg a mai declarat că reducerile au reprezentat 13% din forța de muncă a Meta și ar afecta laboratorul său de cercetare concentrându-se pe metavers, precum și pe aplicațiile sale, care includ Facebook, Instagram și platforma de mesagerie Whatsapp, potrivit The Daily Star.

Industria tehnologică se află în prezent într-o criză gravă și mai multe firme importante au anunțat disponibilizări în masă: noul proprietar al Twitter, Elon Musk, și-a concediat jumătate din personal săptămâna trecută.

”Vreau să-mi asum responsabilitatea pentru aceste decizii și pentru modul în care am ajuns aici”, a spus Zuckerberg într-o notă adresată personalului. ”Știu că acest lucru este greu pentru toată lumea și îmi pare rău în special pentru cei afectați”.

Platformele susținute de reclame, cum ar fi Facebook și Google, suferă de reducerile bugetare ale agenților de publicitate, în timp ce se luptă cu inflația și creșterea ratelor dobânzilor.

Zuckerberg le-a spus personalului că se aștepta ca creșterea comerțului electronic și a activității online în timpul pandemiei de Covid să continue, dar a adăugat: ”Am înțeles greșit și îmi asum responsabilitatea pentru asta”.

Profiturile Meta au scăzut la 4,4 miliarde de dolari în ultimul trimestru, o scădere cu 52% față de anul precedent. CITEŞTE MAI MULTE AICI

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel