De astăzi, orașul Suceava are centură rutieră. Construcția a început în 2008. Are 13 kilometri. Din luna martie, a fost preluată de constructorul român, care a și finalizat-o.
”Iată-ne în sfârșit la momentul de dare în trafic a centurii Sucevei pe care compania a început să lucreze efectiv undeva în luna martie și acum suntem la sfârșitul lui septembrie și mulțumită antreprenorului român am reușit să finalizăm lucrările și în pofida vremii nefavorabile. Au fost undeva la 40 de zile în care nu s-a putut lucra acest obiectiv.” a spus ministrul Transporturilor.
Întrebarea e cum de constructorii români fac ceea ce trebuie să facă, adică avansează lucrările, se încadrează în termene și, în final, construiesc șosele, iar constructorii străini găsesc numai găuri în contract sau numai portițe prin care să lungească pe termen nedeterminat construcțiile sau chiar să nu le mai facă. Sunt probleme aproape peste tot unde sunt contracte cu firmele străine sau se întârzie cu anii!
Cum este posibilă această situație? Au mai mulți avocați decât constructori?
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News