Directorul companiei Parler, John Matze, a vorbit despre problemele pe care compania sa le-a avut după evenimentele de la Washington, D.C.
John Matze a vorbit despre problemele pe care le-a întâmpinat după evenimentele de la Washington, D.C. Acesta a catalogat amenințările de închidere din partea Big Tech drept „mortale”. În weekendul care a urmat evenimentelor din capitala Statelor Unite ale Americii, în 6 ianuarie, Parler a fost scos de pe Google Play și Apple App Store. Ulterior, Amazon Web Services a deconectat Parler de pe serverele sale, după o notificare cu doar 24 de ore înainte.
"Este foarte, foarte interesant că toți, au recurs la gest exact în aceeași zi, fără a indica anterior, ei nu ne-au indicat niciodată că există vreo problemă gravă sau materială cu aplicația noastră", a spus Matze.
„În ultimele zile, înainte de a obține restricția de la Amazon Web Services, am avut aproape un milion de conturi noi create", a mai spus acesta." Am fost numărul unu pe App Store. Eram deasupra Facebook, eram deasupra TikTok, eram deasupra YouTube, deasupra Instagram, deasupra fiecărei aplicații din App Store din Statele Unite. Eram numărul unu înainte să fim cenzurați", a spus Matze, potrivit FoxNews.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News