CESAROM – Creștere cu 15% a volumului de plăci ceramice livrate în semestrul I

În primul semestru al anului 2013, Lasselsberger România, deţinătorul brandului Cesarom şi principalul producător local de profil, a înregistrat o creștere cu 15% a volumului de plăci ceramice livrate, față de aceeași perioadă a anului trecut.

„Atenția sporită acordată îmbunătățirii calității serviciilor, creșterea numărului de parteneri, cât și investițiile realizate în modernizarea liniilor de producție și în dezvoltarea portofoliului prin producerea de gresie porțelanată reprezintă doar unii dintre factorii care au condus la o creștere consistentă a volumului de livrări din semestrul I al acestui an”, a declarat Sergiu Apolzan, Director Vânzări al Lasselsberger România.

Potrivit reprezentantului companiei, alți factorii care au contribuit la mărirea volumului de plăci ceramice livrate în primele șase luni ale acestui an au fost investițiile susținute în activitatea de marketing și de promovare, precum și lansarea în 2013 a zece colecții de gresie și faianță, care respectă cele mai noi tendințe internaționale din domeniu.

În ceea ce privește modificările comportamentului de achiziție al plăcilor ceramice, problemele generate de produsele ieftine și de o calitate îndoielnică i-au determinat pe români să evalueze mai atent ofertele de pe piață și să aleagă, de cele mai multe ori, produse calitativ superioare, la prețuri medii.

Astfel, prețurile de vânzare ale plăcilor ceramice pornesc de la 15-16 lei și pot ajunge până la câteva sute de lei pe metru pătrat, nivelul mediu al acestora situându-se la aproximativ 28-30 de lei, cu TVA inclus.

În ciuda faptului că reprezentanții companiei estimează, în acest an, o scădere a pieței de profil cu cel puțin 8%, aceștia se arată optimiști vizavi de cifrele pe care Lasselsberger le va înregistra în 2013.

“Anul acesta, estimăm că business-ul companiei va rămâne la același nivel raportat în 2012, de 40 de milioane de euro, însă, având în vedere rezultatele din primul semestru, proiecția noastră bugetară va fi probabil revizuită în sens pozitiv”, a mai spus Sergiu Apolzan.

Acesta a subliniat că, în prezent, fabrica din Cluj are o capacitate de producție de 6,7 milioane de metri pătrați anual, din 2012 aceasta funcționând la capacitate maximă.

Despre Cesarom

Cesarom este unul dintre brandurile cu tradiţie din România, având o istorie de peste 50 de ani. Compania a devenit, începând cu anul 2004, membră a grupului austriac Lasselsberger, acesta fiind unul dintre cei mai renumiţi producători europeni şi mondiali de plăci ceramice (gresie, faianţă, decoruri).

Odată cu intrarea în grupul Lasselsberger, Compania şi-a schimbat numele în Lasselsberger SA, dar a păstrat marca Cesarom, produsele fiind fabricate în prezent în unitatea de producţie Sanex de la Cluj-Napoca. Grupul austriac Lasselsberger deţine 67,93% din totalul acţiunilor societăţii Sanex SA.

În prezent, capacitatea totală de producţie se ridică la 6,7 milioane de metri pătraţi anual, Lasselsberger România comercializând prin intermediul a peste 150 de parteneri (distribuitori, magazine specializate şi lanţuri DIY) o gamă variată de modele de gresie, faianţă şi plăci de decor.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel