„Chefi la cuțite” a fost urmărită de aproape 2,2 milioane de români.
Pe publicul comercial, „Chefi la cuțite” a obținut la 22,41 un vârf de audiență de 16,2 puncte de rating și 44,2 % cota de piață, de aproape 4 ori mai mult decât avea Pro Tv tot atunci, 4,7 puncte de rating și 12,8 % cota de piață.
„Chefi la cuțite” a fost lider de piață în intervalul orar 20.29-23.28, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 12,2 puncte de rating și 31,2 % cota de piață, în timp ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu 9,6 puncte de rating și 24,7 % cota de piață.
La orașe emisiunea de la Antena 1 a condus cu 9,6 puncte de rating și 21,2 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 8,1 puncte de rating și 18,1 procente din cota de piață.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News