Toată lumea se concentrează de ieri să afle dacă Huidu este sau nu vinovat. Se vorbeşte doar despre trei oameni morţi la modul cel mai impersonal cu putinţă. Hotnews prezintă victimele inconştienţei lui Huidu. La volanul Loganului se afla Lungu Ştefan Balogh, de 65 de ani. Era lacătuş mecanic, era căsătorit şi avea un băiat stabilit în Bucureşti. În urma coliziunii, a murit pe loc. În dreapta sa, în maşină, se afla Magda Drăghici, în vârsta de 54 de ani. Avea o fată de 27 de ani, era divorţată şi era administrator la propria firmă. Magda Drăghici a decedat la scurt timp după producerea impactului. Pe bancheta din spate era Ioan Garbiş, în vârstă de 57 de ani. Era divorţat, nu avea copii, iar de înmormantare se va ocupa un văr de-al său din Bucureşti.
Adevărul a reuşit să găsească un martor de la locul accidentului. Acesta confirmă prima variantă avansată de autorităţi: Huidu s-a angajat într-o depăşire ilegală. Nu este nicio surpriză această confirmare. Cred că nimeni nu îşi poate imagina cum potţi să pierzi de sub control în asemeena hal o maşină cum era cea a cârcotaşului. Era gheaţă, erau condiţii neprielnice, dar totuşi Huidu avea o maşină de teren. Interesant este că maşina este lovită doar în faţă, în rest este bine. Nu arată asta oare că Huidu mergea drept şi a lovit frontal Loganul? În cazul unui derapaj maşina pur şi simplu dansa, deci cel mai probabil că ar fi fost prinsă pe o parte.
România Liberă ne anunţă că vremea spionajului rusesc nu a apus. Putin le-a ordonat să ţină la respect ţările din Europa de Est. Ce-i drept că şi formarea URSS tot aşa a început, prin infiltrarea de spioni în ţările vecine, care apoi au devenit de nevoie prietene. Este clar faptul că Putin doreşte să readucă mândria Rusiei, iar pentru asta nu se va da în lături de la nimic. Eu zic să ţinem bine de praştiile de care ne zicea Băsescu, pentru că acum, cu scutul anti-rachetă, practic sunt anti-Rusia, adică ţinta principală a spionilor sovietici, pardon, ruşi.
Jurnalul Naţional ne anunţă că se modernizează CFR. În 20 de ani de la revoluţie, CFR a reuşit să reabiliteze 211 de kilometri de infrastructură feroviară. Viteza de deplasare a trenurilor a scăzut astfel de la an la an şi o bună parte din călători s-au îndreptat către autocarele private.
Datoriile tot mai mari au fost o piatră de moară în calea finanţărilor investiţiilor necesare unor linii moderne de cale ferată şi CFR a ajuns pe lista de monitorizare a FMI.
DeCe News ne prezintă următoarea bombă de pe scările DNA. De câteva zile, jurnaliștii au aflat ”pe surse” că DNA se pregătește să ceară încuviinţarea Legislativului pentru reţinerea şi arestarea preventivă a patru parlamentari. Mai mult, acești parlamentari ar fi din arcul Puterii. Cum instituția respectivă a fost criticată de multe ori că ”regizează” adevărate spectacole mediatice, este de înțeles de ce procurorii au amânat operațiunea, odată ce tragedia declanșată de Șerban Huidu a monopolizat atenția opiniei publice. Din câte se cunoaște în acest moment, strategia de imagine se bazează pe înaintarea cererilor în bloc și nu consecutiv, mizându-se tocmai pentru efectul de masă critică al celor patru dosare.
Citeşte şi:
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu