Prim-vicepreședintele PSD Timiș, Adrian Cionca, a vorbit despre marketingul din spatele liderilor de dreapta din România.
„Știți cine este profesorul de marketing din politica românească, din punctul meu de vedere? Nimeni altul decât Ilie Bolojan, e top pe marketing. Omul acesta știe să se vândă atât de bine încât marketingul puternic din jurul lui a acoperit tot felul de neajunsuri pe care la are fosta administrație Bolojan”, a transmis politicianul la DC NEWS.
„Ce se întâmplă? Oamenii spun: «Ca Bolojan eficientizăm, tăiem, dăm afară oameni, curățenie!». Sunt 100% de acord că aparatul administrativ local, județean, central și așa mai departe este supraponderal din punct de vedere al numărului de angajat”, a mai spus Cionca. Acesta a adăugat că este inadmisibil că a trebui să vină pandemia pentru a renunța la birocrație în țara noastră.
Jurnalistul Val Vâlcu a adus în vorbă realizările lui Bolojan din Oradea despre care se vorbește tot timpul. „Eu am o întrebare pentru dumneavoastră. Credeți că un oraș stă doar într-un centru renovat și într-o centură? Întreb, poate nu mă pricep eu”, a răspuns Adrian Cionca.
„Vă readuc aminte, este vorba despre puterea marketingului. Cum a ajuns Fritz primar (n.r. al Timișoarei), un om care până la 34 de ani nu a muncit niciunde? A fost doar ONG-ist. Ce răspundere este când mergi la o fundație ca voluntar? (...) N-are studii, că dacă ar fi avut ne-ar fi arătat diplomele, n-are domiciliu în Timișoara. Mai mult decât atât, este etalonul că orice se poate cu marketing”, a mai spus politicianul
„I-a dat afară pe cei 33 de angajați, instanța i-a adus înapoi. E un aparat pe care l-ai surpaaglomerat cu încă 33 de șefi, șefuleți și șefuți. Despre asta vorbim, de aceea e România unde e. Avem oameni care nu știu, nu înțeleg, dar ajung în anumite funcții cheie”, a conchis el.
„PSD e pregătit, la nivelul Timişoarei, inclusiv să ne apucăm să strângem semnături pentru demiterea domnului primar, că e prea mult. Ar fi nevoie de 70 şi ceva de mii de semnături, nu foarte mult. Oamenii, atunci când l-au votat, mai mult decât votul pro-Fritz şi marketingul lui, a fost vot anti-Robu. Cred că astăzi Timişoara nu ar mai greşi încă o dată punând un băiat foarte frumos, cu o strategie de marketing impecabilă, să ajungă primar", a declarat Adrian Cionca, prim-vicepreședinte al PSD Timiș, la DC News. VEZI RESTUL AICI.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News