Circulaţia feroviară pe magistrala Bucureşti - Constanţa se face cu plug antemergător, din cauza ninsorii viscolite şi a formării sulurilor de zăpadă, informează, vineri, CFR SA.
În acest sens, trenul IR 12891 (Bucureşti - Constanţa) va circula cu plug antemergător din Lehliu spre Constanţa.
Potrivit sursei citate, trenul IR 12890 care a plecat la ora 15:00 din Constanţa a lovit un sul de gheaţă la ieşirea din Palas, plugul locomotivei fiind avariat. Trenul a fost remorcat cu locomotivă de ajutor şi regarat înapoi în Gara Constanţa în jurul orei 16:40.
"Cei aproximativ 400 de pasageri au primit ceai în Constanţa. Trenul IR 12890 (Constanţa - Bucureşti Nord) a fost reînscris în circulaţie la ora 17:30 cu plug antemergător din staţia Palas", precizează CFR SA.
Începând cu ora 15:00, s-a asigurat legătura feroviară între Bucureşti şi Constanţa cu trenurile: IR 12890 Constanţa (plecare ora 15:00) - Bucureşti Nord şi IR 12891 Bucureşti Nord (plecare ora 15:25) - Constanţa, după ce, vineri dimineaţa, circulaţia trenurilor a fost oprită între cele două localităţi, din cauza ninsorilor şi a viscolului.
Circulație în condiții de iarnă
Circulaţia feroviară se desfăşoară în condiţii de iarnă, iar vineri la ora 16:30 erau anulate 79 de trenuri de călători din totalul de 1.774 de trenuri/zi. Pe regionalele de căi ferate Bucureşti, Craiova, Iaşi şi Constanţa ninge viscolit, iar vizibilitatea este sub 20-500 de metri. Stratul de zăpadă măsoară între 10 şi 50 de centimetri, sulurile de zăpadă formate sunt de 40 de centimetri, iar temperatura în şină a ajuns la minus 3 - minus 11 grade.
Un număr de 795 de angajaţi ai CFR SA execută acţiuni de deszăpezire, iar 18 pluguri intervin la Videle, Lehliu - Săruleşti Fir 2, Urziceni, Piatra Olt, Roşiori Nord, Depourile Adjud, Buzău, Galaţi, Constanţa - Mangalia, Tulcea Oraş, Feteşti - Ciulniţa Fir II, Feteşti - Ţăndărei Fir I, Medgidia - Baia Dobrogei, Slobozia Veche - Andrăşeşti, informează Agerpres.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News