Invitată la Interviurile DCNews, Clara Rotescu, celebra creatoare de modă, a vorbit despre modul în care ajuta statul dezvoltarea brandurilor româneşti.
"Programul de promovare de strategie la export a României se referă la participarea brandurilor la târguri şi expoziţii internaţionale. Prezenţa lor acolo reprezintă momente cheie pentru fiecare brand românesc. Poţi avea norocul ca datorită creativității brandurilor noastre să ajungi să exporţi şi asta înseamnă foarte mult.
Exportul de brand înseamnă produse realizate 100 în România cu valoare adăugată foarte mare şi care se afla în cele mai mari magazine, cu etichetă românească, cu nume românesc (...) Exportul de brand generează o aureolă extraordinară pentru reputaţia unei ţări şi pentru consolidarea ei ca brand de ţară. Ţara este identificată şi prin alte nume, oameni valoroși care produc româneşte", a spus Clara Rotescu.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu