Cinci milioane de clienți ai Telekom ar fi primit facturi ale căror valoare este mult mai mare decât abonamentul lunar.
”Peste 5 milioane de clienți Telekom se confruntă cu problema din foto de mai jos. Programul informatic care generează facturile abonaților, a luat-o razna. Pe factura curentă apare atât abonamentul lunii anterioare (achitat deja) cât și abonamentul lunii următoare. La numerele de telefon ale companiei nu răspunde nimeni. La zecile de mii se sesizări ale abonaților.. nu vin răspunsuri. Compania nu a luat nicio măsură de a anunța și/sau a cere scuze abonaților până la remedierea situației.
(...)
Pentru cei în problemă: achitați factura scăzând costurile încărcate eronat, înregistrați sesizare la un oficiu comercial și plângere la OPC (ultima este facultativă, primele două obligatorii dacă nu doriți să cotizați voluntar)” a scris o internaută pe Facebook.
La postare au scris și alți abonați Telekom, care au primit facturi chiar și de 1.500 de lei.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu