Un videoclip, care a devenit viral pe internet, încearcă să atragă atenția că este insuficient ca pe toată perioada dezvoltării unei fete, din copilărie până la adolescență, să i se spună doar că este frumoasă.
Recenta reclamă Verizon, citând o statistică tristă a Fundației Naționale pentru Știință, din SUA, care arată ce proporție mică de studenți de sex feminin au facultățile de inginerie, încearcă să atragă atenția asupra importanței relațiilor sociale, care pot îndepărta fetele de științele exacte, în școala generală, scrie Huffington Post, potrivit stirileprotv.ro.
Demersul celor de la Verizon survine în urma analizei datelor statistice care relevă că 66% dintre fetele de clasa a patra sunt interesate de știință și matematică, dar numai 18% dintre studenții de la facultățile de inginerie sunt de sex feminin.
În reclama realizată de Verizon poate fi văzut cum o copilă, dornică de a cunoaște lumea înconjurătoare și misterele ei experimentând, pe parcursul dezvoltării sale aude de prea multe ori cât este de drăguță, cum nu trebuie să se murdărească sau cum nu trebuie să umble cu anumite lucruri, care "nu sunt pentru fete".
Marele dezavantaj al tuturor acestor sugestii subtile este însă descurajarea interesului pe care copila îl are pentru științele exacte, este mesajul clipului care se încheie cu o întrebare provocatoare: "Nu este momentul să-i spunem că este și frumoasă, și deșteaptă? Ba bine că nu".
Videoclipul realizat de Verizon, postat la începutul acestei luni, a strâns deja peste 2.300.000 de vizualizări.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu