Începând cu luna noiembrie, Bucureştiul va fi promovat în străinătate ca un oraş perfect pentru cei care iubesc cluburile, dar şi pentru cei atraşi de obiectivele culturale. Mai mult, capitala va avea un brand propriu, a declarat secretarul de stat, Cristian Bărhălescu, pentru Mediafax.[caption id="attachment_234041" align="alignleft" width="275"] Mediafax/AFP[/caption]
"Împreună cu asociaţiile profesionale şi cu Primăria
Bucureştiului trebuie ca în perioada următoare să activăm o asociaţie de promovare a Capitalei. Ea este deja înfiinţată, dar în acest moment nu este activă. Ne propunem o mai bună capacitare a hotelurilor, pentru a creşte numărul de turişti care vin să cheltuiască bani şi pentru a atrage pe weekend, în excursii de tip city break. Vrem să promovăm atât obiectivele culturale, dar şi cluburile din Bucureşti, adică turismul de distracţie", a spus Bărhălescu.
Ţările în care vor fi promovate cluburile din Bucureşti sunt: Marea Britanie, Germania, Franţa, Italia, Spania, Ungaria şi Polonia.
Publicul ţintă pentru promovarea cluburilor va fi format din tineri, iar cel pentru promovarea obiectivelor culturale va fi format din persoanele de vârsta a doua.
"Avantajele noastre ca destinaţie de distracţie sunt că în România cluburile sunt deschise până dimineaţa la ora 5-6-7, iar în interiorul lor este permis consumul de
băuturi alcoolice până dimineaţa, lucru care este interzis în alte state. De exemplu, în Italia, după ora 2 nopatea nu se mai vând băuturi alcoolice. Preţurile sunt, de asemenea, accesibile. În felul acesta capacităm peste week-end, vineri şi sâmbătă noaptea, hotelurile care sunt lăsate libere de oamenii de afaceri, de cei care vin în delegaţii sau cei care vin cu treburi în capitală în timpul săptămânii", a mai spus oficialul MDRT.
De asemenea, secretarul de stat este de părere că Bucureştiul ar fi mai bine promovat dacă ar avea un brand propriu.
Totuşi, pentru a atrage turiştii, în România trebuie rezolvate probleme, precum hoţii şi câinii vagabonzi. De exemplu, din cauza hoţilor de buzunare, care profită de aglomeraţie, agenţiile evită să ducă turiştii străini în vestitul Centrul Vechi al Capitalei.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News