Un mare lanț de magazine este acuzat că are un preț la raft, altul la casă.
Acest lucru se întâmplă din cauza neschimbării prețurilor la raft. Cumpărătorii, dacă nu sunt vigilenți cu privire la fiecare produs cumpărat, riscă să scoată din buzunar mult mai mult decât s-ar fi așteptat.
Pe un grup de discuții destinat locuitorilor din cartierul Mănăștur, mai mulți clujeni s-au plâns de situația dintr-un magazin, parte a unui mare lanț internațional, francez.
Iată ce au scris, conform stiridecluj:
”Aveți mare grijă dacă faceți cumpărături la magazinul (...) Una scrie pe eticheta de la raft și altceva încasează la casă. Astăzi am scăpat cu o pagubă de numai 2,5 lei (am fost căscat)!”, a scris un bărbat, confirmat de mai multe persoane:
”E adevărat, mereu se întâmplă! Am cumpărat tort de înghețată la raft 26,50 lei și la casă 36 lei”
”Nectarine: la raft 9 lei kg, la cântar 17 lei kg”
”Eu la (...) am pățit asta de multe ori pe principiul că au schimbat prețul, dar nu au actualizat eticheta”
”La (...) micii de vită Angus de la moldovan sunt de luni de zile listați cu 24 de lei iar la casă sunt 27”.
În cazul în care la casă prețul diferă de cel de la raft, consumatorii au dreptul de a plăti la casă cât scrie la raft. Este unul din drepturile consumatorului pe care comerciantul este obligat să-l pună în practică. În plus, magazinul este bun de plată dacă nu pune lizibil prețurile la raft, în dreptul produselor corecte. Orice confuzie este suportată de comerciant. Dacă vi se refuză prețul mai mic la casă, depuneți o reclamație în registrul de reclamații la Agenția pentru Protecția Consumatorilor. Pentru ca reclamația să aibă argumente solide, este recomandat să faceți poze pentru a evidenția eroarea.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News