Jurnaliștii de la CNN au dezvăluit ce știe Facebook despre fiecare om care are un cont personal pe celebra rețea de socializare.
De mai bine de un deceniu, Facebook a devenit o afacere de succes. O afacere care deține extrem de multe lucruri despre fiecare dintre noi. În afară de faptul că știe o groază de informații pe care noi le împărtășim cu bună știință - cum ar fi vârsta, ocupația, locul nașterii, starea civilă sau studiile avute, rețeaua de socializare mai strânge și alte date prin butonul pe care toți îl apăsăm de nenumărate ori - "LIKE" la diferite produse, reviste, ziare și câte și mai câte. De asemenea, chiar dacă postezi o fotografie pe Facebook pe care vrei să o vezi doar tu și după aceea o ștergi, imaginea rămâne în <<arhivele>> rețelei de socializare.
Oficialii Facebook au luat în considerare și extinderea setului de date colectate de la utilizatori prin înregistrarea mişcărilor făcute din cursor. Programul de monitorizare a mişcărilor din cursor ar putea spori acurateţea analizei furnizând detalii cum ar fi durata de timp petrecută deasupra unui banner publicitar şi plasarea newsfeed-ului în porţiunea vizibilă a ecranului.
"Știe mai multe lucruri despre gusturile și preferințele oamenilor decât ar putea cunoaște oricare altă companie din lume", a spus Nate Elliott, un analist citat de CNN. Facebook generează 90% din venituri din vânzarea de anunțuri și se folosește de informațiile personale ale utilizatorilor săi pentru a obține sume considerabile de bani. Pentru a obține date și din afară activității înregistrate de Facebook, rețeaua de socializare s-a aliat cu alte companii puternice care strâng și alte informații concludente. Acestea pot face referire și la cumpărăturile recente cu cardul.
Prin toate aceste informaţii despre utilizatori - demografice ş icomportamentale - se dorește creșterea veniturilor obținute din publicitate.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu