De-a lungul cursei pentru inovație în marketing, câteva companii din Japonia au găsit un mod de a-si promova produsele – pe coapsele tinerelor femei japoneze.
Autor: Marina Peteoacă
Fetele care participă la aceste reclame controversate trebuie să aibă peste 18 ani și trebuie să semneze un contract de protecție a muncii.
Specialistul în relații publice al companiei Absolute Territory, localizată în Japonia, le aplică fetelor stickere sau tatuaje semipermanente pe coapte, chiar sub linia fustei.
Conform companiei, din noiembrie anul trecut și până în prezent peste 1300 de femei au aplicat la agenție, numărul lor continuând să crească.
O parte a înțelegerii este ca femeia care face reclamă companiei să „poarte reclama”, cât mai vizibil, cel puțin 8 ore pe zi pentru o perioadă de timp, pentru a primi toți banii. De asemenea, aceasta trebuie să demonstreze că promovează activ compania, de obicei, prin intermediul unor poze postate pe site-urile de socializare.
Ultima oară când cineva a încercat acestă formă de reclamă, a fost prin înșelăciune. O companie din New Zealand a cumpărat spațiu pentru reclamă pe partea de jos a băncilor pentru ca reclamele lor să se imprime pe coapsele din spate ale femeilor care stăteau pe bancă. Conform relatărilor, acesta nu a funcționat.
În orice caz, acestă formă de publicitate pare să aibă succes.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu