Coca-Cola, angajamente pentru copiii sub 12 ani

Printre celelalte proiecte pe care le vor desfășura cei de la Coca-Cola se numără încurajarea mişcării prin derularea de programe privind promovarea activităţii fizice şi interzicerea publicitatăţii produselor sale pentru copiii sub 12 ani în întreaga lume.

Coca-Cola şi alţi producători de băuturi dulci din întreaga lume au făcut subiectul unor dezbateri privind efectele nocive ale băuturilor carbogazoase asupra populației globului.

În România, compania a pornit deja o serie de acţiuni în cadrul angajamentelor globale, printre care înscrierea pe etichete a  informaţiilor nutriţionale de bază, inclusiv numărul de kilocalorii, interzicerea comercializării produselor în incinta şcolilor din învăţământul preuniversitar, dar şi promovarea unor programe de încurajare a activităţii fizice.

De asemenea, Coca-Cola nu cumpără în România spaţiu publicitar în emisiunile care se adresează direct unor audienţe cu mai mult de 35% copii sub 12 ani.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel