Coca-Cola HBC AG, al doilea cel mai mare îmbuteliator din lume al produselor Coca-Cola, a publicat raportul "It's Good to Share – Building Trust, Spreading Happiness".
"Evoluția de succes a companiei Coca-Cola HBC este strâns legată de eforturile noastre de a contribui la bunăstarea consumatorilor și a societății în general. De peste 10 ani, am avut o abordare centrată pe derularea activităților noastre într-un mod responsabil şi sustenabil, asigurându-ne că prin valoarea adusă partenerilor noştri, le câștigăm încrederea. Această valoare este conturată din ce în ce mai mult şi de alți factori pe lângă performanțele financiare, cum sunt: responsabilitatea socială și cea față de mediu, reputația în comunitățile în care operăm, investițiile în dezvoltarea angajaților și a partenerilor noștri. Toate acestea contribuie la performanța afacerii noastre.", a declarat Dimitris Lois, Chief Executive Officer Coca-Cola HBC AG.
Cifrele unei povești de succes
În 2014, Coca Cola HBC AG a vândut două miliarde de navete de băuturi răcoritoare vândute, a avut peste 589 milioane de consumatori deserviți și 2,1 milioane de clienți. Totodată, a generat 36.362 locuri de muncă direct și peste 600.000 de oameni angajați în întregul lanț valoric. Coca Cola HBC AG a investit 8,7 milioane de euro în programe adresate comunității și 31.296 de ore de voluntariat în inițiative sociale și de mediu, precum reducerea amprentei de apă la 18,4 miliarde de litri, reducerea amprentei de carbon la 718.766 de tone, recuperarea în proporție de 73% a ambalajelor puse în circulație, reciclarea în proporție de 91% a deșeurilor rezultate din activitatea noastră.
Promovarea unui stil de viață echilibrat, minimizarea impactului asupra mediului și implicarea în comunitățile locale sunt cele trei arii cheie din 2014 ale inițiativelor de dezvoltare durabilă. În funcție de fiecare arie, Coca Cola HBC AG a reușit să implice în programele sportive 1,6 milioane de participanți activi, să reducă emisiile de carbon cu 7,8% față de 2013, a investit 5,8 milioane de euro în proiecte dedicate reducerii consumului de apă în peste 20 de țări. A investit 8,7 milioane de euro în parteneriate comunitate și inițiative pentru problemele de mediu și sociale și 2,4 milioane de euro pentru educația tinerilor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News