Coca-Cola HBC România, cea mai responsabilă companie de pe piața locală

Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola HBC România
Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola HBC România

Pentru al treilea an consecutiv, Coca-Cola HBC România, liderul industriei alimentare și a băuturilor de pe piața locală, a fost recunoscută drept cea mai responsabilă companie din ţară, prin transparența și implicarea cu care a dezvoltat proiecte de responsabilitate socială şi de mediu, conform studiului „Romania CSR Index 2018", realizat de The Azores. 

Sustenabilitatea este un aspect esențial al culturii Coca-Cola HBC România, iar recunoașterea CSR Romanian Index 2018 reconfirmă angajamentul companiei de a genera valoare pentru comunitățile din care face parte și de a construi proiecte relevante pe termen lung.

„Sustenabilitatea este parte integrantă din strategia grupului nostru, Coca-Cola HBC, fie că vorbim de proiecte de responsabilitate socială sau de modelul de business. În ultimii 4 ani am fost recunoscuți ca lider în sustenabilitate în industria băuturilor, în Europa și întreaga lume, conform Dow Jones Sustainability Index. În plan local, ne bucură această recunoaștere din partea The Azores, pe care o primim pentru al treilea an consecutiv. Acest lucru ne responsabilizează și ne motivează să continuăm să implementăm proiecte cu impact real pentru comunitate. Nu în ultimul rând, este important să putem vedea o creștere semnificativă a importanței pe care mediul local o acordă sustenabilității. Îi felicităm pe toți cei evidențiați pentru performanțele în domeniu de studiul CSR Index 2018. Este în beneficiul tuturor, mai ales al consumatorilor, ca sustenabilitatea să devină un obiectiv vital pentru mediul de afaceri", spune Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola HBC România.

Proiecte de impact

În abordarea de CSR, Coca-Cola HBC România pornește de la ideea că succesul companiei este strâns legat de sustenabilitatea comunităților în care este prezentă. Din acest motiv, implementează proiecte prin care contribuie la dezvoltarea durabilă a comunităților locale.

După Noi (dupanoi.ro) este platforma de programe de sustenabilitate a Coca-Cola HBC Romania. A fost dezvoltat ca un proiect special, al cărui obiectiv principal este aducerea în prim-plan a importanței lucrurilor pe care le lăsăm în urma noastră – fie că vorbim de oameni, de povești, de tradiții sau de un mediu sustenabil.

• În cadrul proiectului, Coca-Cola HBC România a organizat o serie de workshopuri în Țara Dornelor, cu meșteșugarii locali, care au învățat să folosească social media pentru a-și promova produsele. Coca-Cola HBC România a creat chiar în satul Ciocănești un spațiu unde localnicii se pot conecta la internet. Participanții și-au creat 30 de pagini de Facebook, unde au publicat peste 1.000 de fotografii cu produsele lor.

• Reamenajarea eco-turistică a casacadei Bigăr, una dintre cele mai spectaculoase cascade din lume, a fost realizată la inițiativa angajaților companiei, ceea ce arată că acea componentă participativă a proiectului este reală și produce rezultate. Cel mai important rezultat al proiectului este dublarea numărului de turiști.

• De asemenea, în 2017, Coca-Cola HBC România a lansat proiectul de educație La TINEri este Puterea, prin care își propune să contribuie la integrarea unui număr cât mai mare de tineri pe piața muncii. Proiectul se adresează tinerilor din grupuri vulnerabile, iar rezultatele programului au efecte pentru întreaga economie, care se confruntă cu o criză a forței de muncă adecvat calificate. În 2017, peste 550 de tineri din Vaslui, Prahova și București au participat la ateliere de dezvoltare profesională și personală. În 2018, La TINEri este Puterea continuă prin lansarea unei platforme de e-learning, extinderea ariei geografice și creșterea numărului de parteneri instituționali implicați. Proiectul își propune să implice circa 3.000 de tineri.

• Alături de Tășuleasa Social, Coca-Cola HBC România a lansat și implementat anul acesta „Ziua bună! – Ziua Voluntarilor Mici", cea de-a patra ediție. Cu o mobilizare spectaculoasă, proiectul a înregistrat peste 23.000 de elevi și profesori din 5 județe care au participat la colectarea a aproximativ 50 tone de deșeuri de plastic din gospodăriile lor, o inițiativă dezvoltată în parteneriat cu Tășuleasa Social, sprijinită de Die Johanniter, în parteneriat cu GreenPoint Management, Romstal, Valrom Industrie, Autoklass și Inspectoratele Școlare județene din Cluj, Bistrița-Năsăud și Sălaj.

Romania CSR index a fost lansat în 2016 și este singurul rating din România care evaluează informațiile non-financiare ale companiilor. Indexul este o analiza a gradului de transparență și performanță în domeniul CSR/Sustenabilitate corporativă al companiilor cu peste 500 de angajati din Romania. Anul acesta, studiul a luat în considerare toate cele 696 de companii din România cu peste 500 de angajati. În urma analizei realizate de The Azores, Coca-Cola HBC România a primit un scor de 94 de puncte, situându-se pe primul loc în cadrul secțiunii Gold Level, în cadrul căreia au fost premiate alte cinci companii.

Despre Coca-Cola HBC România

Coca-Cola HBC este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca-Cola, având vânzări de peste 2 miliarde de unități. Compania activează într-o zonă geografică extinsă, având operațiuni în 28 de țări, servind o populație de aproximativ 590 milioane de oameni.

Coca-Cola HBC oferă o gamă variată de băuturi răcoritoare din categoria celor carbogazoase, sucuri, apă, energizante, ceaiuri și cafea. Coca-Cola HBC promovează o dezvoltare durabilă, generând valoare pentru afacerea sa și pentru societatea în care activează. În acest sens, compania furnizează băuturi răcoritoare care satisfac nevoile diverse ale consumatorilor, încurajând în același timp un mediu de lucru deschis și desfășurându-și activitatea într-un mod responsabil astfel încât să protejeze și să mențină neschimbat mediul înconjurător,contribuind la dezvoltarea socio-economică a comunităților locale. Coca-Cola HBC este lider al industriei de băuturi in Dow Jones Sustainability Index (atât la nivel mondial cât si european) și este totodată inclusă in FTSE4Good Index. În România, ca în toate țările în care își desfășoară activitatea, Coca-Cola deține și funcționează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii și distribuției produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) și partenerul său Coca-Cola HBC, denumit Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază și distribuie produsele Coca-Cola sub licența The Coca-Cola Company în România.

Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitați site-urile www.coca-colahellenic.ro și www.thecoca-colacompany.com.

Vezi si: Coca-Cola lansează un nou sortiment

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel