Guvernul din Marea Britanie a demarat o campanie de luptă împotriva obezităţii, care include multe companii alimentare, dar nu şi celebrele reţele fast-food McDonalds, Burger King şi KFC.
Este o campanie făcută "de ochii lumii", spune Charlie Powell, care lucrează pentru ONG-ul Sustain. "Aceste companii ar trebui să se angajeze că vor reduce definitiv numărul de calorii din produsele lor. Trebuie să implementăm ţinte obligatorii, nu să facem promisiuni", a spus Powell.
Campania guvernamentală împotriva obezităţii, care vizează reducerea numărului de calorii din produsele alimentare, se bucură de susţinerea mai multor companii precum Coca-Cola, Mars sau Premier Foods.
La eforturi nu s-au raliat însă lanţurile de restaurante fast-food, printre care McDonalds, Burger King şi KFC.
"Unele dintre cele mai mari companii din această ţară au decis pur şi simplu să nu îşi bată capul", a declarat Diane Abbot, ministrul sănătăţii în guvernul din umbră al laburiştilor.
Marea Britanie, spun statisticile are o mare problemă cu obezitatea. În jur de 60% dintre adulţi şi o treime dintre copiii cu vârste de 10 şi 11 ani sunt supraponderali sau obezi.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu