Coca Cola, implicată într-o campanie contra obezității. McDonalds, Burger King şi KFC nu se implică

obezitate
obezitate

Guvernul din Marea Britanie a demarat o campanie de luptă împotriva obezităţii, care include multe companii alimentare, dar nu şi celebrele reţele fast-food McDonalds, Burger King şi KFC.

Este o campanie făcută "de ochii lumii", spune Charlie Powell, care lucrează pentru ONG-ul Sustain. "Aceste companii ar trebui să se angajeze că vor reduce definitiv numărul de calorii din produsele lor. Trebuie să implementăm ţinte obligatorii, nu să facem promisiuni", a spus Powell.

Campania guvernamentală împotriva obezităţii, care vizează reducerea numărului de calorii din produsele alimentare, se bucură de susţinerea mai multor companii precum Coca-Cola, Mars sau Premier Foods.

La eforturi nu s-au raliat însă lanţurile de restaurante fast-food, printre care McDonalds, Burger King şi KFC.

"Unele dintre cele mai mari companii din această ţară au decis pur şi simplu să nu îşi bată capul", a declarat Diane Abbot, ministrul sănătăţii în guvernul din umbră al laburiştilor.

Marea Britanie, spun statisticile are o mare problemă cu obezitatea. În jur de 60% dintre adulţi şi o treime dintre copiii cu vârste de 10 şi 11 ani sunt supraponderali sau obezi.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel