Coca-Cola va comercializa, în Franța, un nou brand de băutură răcoritoare îndulcită, fără alcool, în scopul extinderii ofertei în această țară, a anunțat grupul american joi.
Noua băutură ar trebui să iasă pe piață în luna iunie odată cu lansarea brandului de ceaiuri și infuzii - Honest.
„În Franța, Coca-Cola generează 90% din afacerile sale cu brandurile Coca-Cola, Sprite și Fanta“, în timp ce într-o țară ca Japonia, „cele trei mărci reprezintă doar 25% din afaceri, pentru că vindem, de asemenea, ceai, cafea, apă și chiar supe”, a declarat noul președinte al Coca-Cola Franța François Gay-Bellile, potrivit Le Figaro. „Vrem să facem același lucru în Franța, unde consumatorii nu nu sunt foarte diferiți“, a asigurat acesta.
Grupul a demarat această strategie în 2014 când a lansat marca Finley în Franța, după ce a recumpărat sucul de fructe Innocent în 2013.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News