Pentru prima dată, compania Coca Cola a declarat că este posibil să aibă o problemă cu zahărul din băutura răcoritoare. Astfel, ei au promovat o reclamă în care se vorbeşte despre legătura dintre băutura carbogazoasă şi obezitate. Reclama face parte dintr-o campanie a companiei împotriva obezităţii.
Oficialii companiei spun că sunt deschişi la discuţii cu privire la acest subiect. Inedita campanie este considerată a fi o premieră în industria alimentară, fiind prima companie care recunoaşte legătura dintre un produs şi obezitate.
Reclama a apărut în cursul acestei săptămâni şi este promovată doar pe teritoriul american. Cu o istorie de peste 126 de ani, compania a mai trecut prin momente similare, când a fost nevoită să recunoască că foloseşte produse care provoacă dependenţă, cum ar fi zahărul, cofeina sau cocaina, scrie rtv.net.
Dacă în 1903 a recunoscut existenţa cocainei în compoziţie, la 110 ani diferenţă, Coca-Cola a vorbit de folosire excesivă a zahărulu. Mai mult de nouă linguri de zahăr sunt folosite doar pentru o cutie de suc.
Potrivit ultimelor studii se pare că zahărul în exces îngraşă mai mult decât grăsimile. De asemenea, creşte riscul apariţiei diabetului, a problemelor de inimă şi a cancerului de colon. Zahărul va deveni noul tutun, sunt de părere specialiştii, după ce oraşul New York a micşorat cutiile de suc şi Franţa planifică să adauge o taxă specială pentru ele.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu