Mihaela Ioniţă este noul Country HR Manager Coca-Cola HBC România. Anunţul vine ca urmare a promovării Corinei Licea pe o poziţie la nivel de Grup.
Departamentul de Resurse Umane al celei mai mari companii de pe piaţa de băuturi din România, Coca-Cola HBC, este coordonat, din luna mai, de Mihaela Ioniţă, noul Country HR Manager. Corina Licea, care a deţinut acest rol din martie 2013, a fost promovată la nivel de Grup şi este, în prezent, Group Talent Acquisition and Identification Manager.
Mihaela Ioniţă, noul Country HR Manager, a intrat în Sistemul Coca-Cola în iulie 2013, având rolul de People Services Manager în cadrul Coca-Cola Hellenic BSO (Shared Services Centre), coordonând livrarea de servicii HR către 22 de operaţiuni din Grup. În septembrie 2015, Mihaela a preluat conducerea funcţiunii BSO Continuous Processes Improvement şi a coordonat implementarea unor proiecte cheie de optimizare de procese.
Experienţa pe care Mihaela o aduce în Coca-Cola HBC România este o combinaţie de consultanţă de management, vânzări, operaţiuni şi management HR. Înainte de a se alătura Coca-Cola HBC, Mihaela Ioniţă a deţinut funcţia de Director Resurse Umane Xerox România & Central Eastern Europe Distributor Group. În cadrul Xerox România, ea a ocupat şi rolurile de Strategic Accounts Operations Delivery Manager şi Operations Business Development Manager. Anterior, Mihaela a colaborat cu două companii importante de consultanţă, KPMG şi Deloitte.
Corina Licea, alături de Coca Cola din 2011
Corina Licea s-a alăturat echipei Coca-Cola HBC în octombrie 2011, având, la acea vreme, rolul de Capability Manager, iar în luna martie a anului 2013 a fost promovată în rolul de Country HR Manager. În perioada în care a coordonat echipa de resurse umane a celei mai mari companii de băuturi din România, Corina a regândit şi optimizat atât structura cât şi procesele specifice departamentului, construind o echipă puternică de resurse umane. Aceasta a contribuit la dezvoltarea angajaţilor Coca-Cola HBC, la exportul de angajaţi talentaţi din România, atât către Grup cât şi către alte ţări din cadrul Coca-Cola HBC AG, precum şi la execuţia strategiei companiei.
Corina şi echipa sa au avut un rol esenţial în strategia de atragere, dezvoltare şi de retenţie a talentelor, în strategia de angajament al angajaţilor companiei, proiecte care au avut ca rezultat clasarea Coca-Cola HBC România pe locul 1 în Topul celor mai Doriţi Angajatori de pe piaţa locală a bunurilor de larg consum. Înainte de a se alătura Coca-Cola HBC, Corina a deţinut diverse funcţii de management în HR, în companii precum AVIVA, Alison Hayes şi AIMS Human Capital. Corina Licea are un MBA, acordat de Business School of Management şi Universitatea din Ottawa.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News