Coca-Cola HBC, al doilea producător de băuturi Coca Cola din afara SUA, a raportat joi o scădere vânzărilor în trimestrul al treilea, în condiţiile în care vremea nefavorabilă din unele părţi ale Europei a contrastat cu performanţele solide din perioada similară a anului trecut.
Compania, care îmbuteliază şi vinde băuturi Coca-Cola în 28 de ţări, a precizat că veniturile sale au scăzut cu 1,9% în trimestrul al treilea până la 1,753 miliarde euro, în timp ce numărul unităţilor vândute a scăzut cu 1% până la 571,6 milioane lăzi.
În România, am început să introducem reducerea TVA în produsele noastre în luna iunie 2015, ceea ce a sprijinit creşterea volumelor timp de mai multe trimestre. În pofida unor comparaţii dure, România a menţinut un moment pozitiv, cu creşteri puternice pe toate categoriile, cu excepţia apei, se mai arată în comunicatul companiei, preluat de Agerpres.
Coca-Cola HBC a fost înfiinţată în Grecia în anul 1969, dar în 2013 a decis să-şi mute sediul fiscal din Grecia în Elveţia şi, de asemenea, a decis ca listarea principală a acţiunilor să se realizeze la Bursa de la Londra, în ideea de a-şi îmbunătăţi accesul la pieţele de capital. Operaţiunile Coca-Cola HBC acoperă 28 de ţări, majoritatea din Europa, deservind peste 560 de milioane de oameni. Coca-Cola HBC România, membră a Grupului Coca-Cola Hellenic, este cea mai mare companie din industria băuturilor non-alcoolice din România.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News