Coca-Cola, scădere în vânzări. Vremea din Europa afectează cel mai tare brand mondial

Coca-Cola HBC, al doilea producător de băuturi Coca Cola din afara SUA, a raportat joi o scădere vânzărilor în trimestrul al treilea, în condiţiile în care vremea nefavorabilă din unele părţi ale Europei a contrastat cu performanţele solide din perioada similară a anului trecut. 

Compania, care îmbuteliază şi vinde băuturi Coca-Cola în 28 de ţări, a precizat că veniturile sale au scăzut cu 1,9% în trimestrul al treilea până la 1,753 miliarde euro, în timp ce numărul unităţilor vândute a scăzut cu 1% până la 571,6 milioane lăzi.

În România, am început să introducem reducerea TVA în produsele noastre în luna iunie 2015, ceea ce a sprijinit creşterea volumelor timp de mai multe trimestre. În pofida unor comparaţii dure, România a menţinut un moment pozitiv, cu creşteri puternice pe toate categoriile, cu excepţia apei, se mai arată în comunicatul companiei, preluat de Agerpres.

Coca-Cola HBC a fost înfiinţată în Grecia în anul 1969, dar în 2013 a decis să-şi mute sediul fiscal din Grecia în Elveţia şi, de asemenea, a decis ca listarea principală a acţiunilor să se realizeze la Bursa de la Londra, în ideea de a-şi îmbunătăţi accesul la pieţele de capital. Operaţiunile Coca-Cola HBC acoperă 28 de ţări, majoritatea din Europa, deservind peste 560 de milioane de oameni. Coca-Cola HBC România, membră a Grupului Coca-Cola Hellenic, este cea mai mare companie din industria băuturilor non-alcoolice din România. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel