Centrul comercial Colosseum Retail Park a încheiat contracte de închiriere cu trei noi retaileri: Sport Vision (900 mp), Pepco (450 mp) şi cofetăria Nedelya.
În ultimii doi ani, Colosseum Retail Park a înregistrat o creştere de 19% la nivelul vânzărilor înregistrate de chiriaşi, şi o creştere de 15% la nivelul traficului total per centru. Mai exact, în 2016 un număr de aproximativ 3.000.000 de vizitatori au trecut pragul Centrului Comercial.
Colosseum Retail Park, cu o suprafaţă totală închiriabilă (GLA) de 38,500 mp, a fost inaugurat în 2011 pe un teren cu suprafaţă totală de 62 ha. Această permite cădupă finalizarea următoarelor etape de dezvoltare, Colosseum Retail Park să devină destinaţia comercială dominantă pentru zona de Nord-Vest a Capitalei.
“Suntem preocupaţi atât de creşterea gradului de ocupare cât şi de realizarea următoarelor etape de dezvoltare a complexului comercial. Încrederea dezvoltatorului şi a retailerilor în succesul acestui proiect, confirmată de tranzacţia realizată la finalul anului trecut, şi anume achiziţia magazinului de bricolaj din Colosseum Retail Park de Leroy Merlin, accelerează dezvoltarea complexului comercial. Ne preocupă şi modernizarea conceptelor magazinelor prezente pe galeria comercială, care îşi vor îmbunătăţi conceptele astfel încât să aducă un design modern şi atractiv pentru clienţii retail park-ului.Această zona din Bucureşti a înregistrat în ultimii ani, şi continuă să înregistreze, un interes major în ceea ce priveşte dezvoltarea proiectelor rezidenţiale, iar complexul comercial beneficiază de acest trend pozitiv”, a declarat Mihai Dinu, Center Manager JLL, potrivit unui comunicat de presă.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu