Comisia locală de ordine publică a Municipiului Bucureşti a fost constituită, miercuri, în baza unei hotărâri adoptate de consilierii generali ai Capitalei.
Din aceasta vor face parte: primarul general, şeful/reprezentantul Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti, directorul general al Direcţiei Generale de Poliţie Locală şi Control, secretarul general al Primăriei Capitalei şi trei consilieri generali (Circa Honorius, Voicu Valentin, Sorin Mărgărit). Potrivit regulamentului de organizare şi funcţionare, comisia este constituită în conformitate cu dispoziţiile Legii poliţiei locale nr. 155/2010. Ea va avea următoarele atribuţii: va asigura cooperarea dintre instituţiile şi serviciile publice cu atribuţii în domeniul ordinii şi siguranţei publice din Bucureşti; va aviza proiectul regulamentului de organizare şi funcţionare a Direcţiei Generale de Poliţie Locală şi Control a Municipiului Bucureşti; va elabora proiectul planului de ordine şi siguranţă publică al Municipiului Bucureşti, pe care îl va actualiza anual; va analiza periodic activităţile de menţinere a ordinii şi siguranţei publice şi va face propuneri pentru soluţionarea deficienţelor; va prezenta CGMB rapoarte anuale asupra modului de îndeplinire a prevederilor planului de ordine şi siguranţă publică. Comisia se va reuni trimestrial sau ori de câte ori va fi necesar, la convocarea primarului general sau a unei treimi din numărul consilierilor generali. Convocarea se face cu cel puţin trei zile lucrătoare înainte de data stabilită pentru şedinţă, dar în situaţii excepţionale, edilul general poate convoca şedinţa imediat.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu