Compania Anheuser-Busch, producătoare a marcii americane de
Potrivit unei plângeri colective depuse vineri la tribunalul din San Francisco, California, firma Anheuser-Busch încalcă legile ce protejează consumatorii în California și Missouri, pentru că "etichetează în mod fals conținutul de alcool al produselor". Altfel spus, producătorul Budweiser a pus apă în bere, pentru a-și mări profitul.
Reclamanții cer despăgubiri pentru toți cumpărătorii de Budweiser din ultimii cinci ani, într-un cuantum neprecizat."Marile companii nu trebuie să mintă clienții", a susținut unul dintre autorii plângerii, Nina Giampaoli, de la firma de avocatură Mills Law Firm. "Eu mă simt înșelată. Indiferent despre ce produs este vorba, oamenii trebuie să poată să aibă informații fiabile de la societăți, pe etichete", a adăugat Giampaoli. În plângere se precizează că este vorba despre marca Budweiser, cu un nivel de cinci la sută alcool, dar și de alte mărci precum Bud Ice, Bud Light Platinum și Michelob.
La acuzațiile aduse, compania Anheuser-Busch a replicat, printr-un comunicat, că aceste afirmații sunt "complet false".
"Berile noastre respectă integral directivele cu privire la băuturile alcoolizate, un lucru care face din berile nostre mărcile cele mai vândute în Statele Unite şi în lume", se arată în comunicat.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News