Mai multe companii importante din lume şi-au schimbat logo-ul celebru pentru a promova distanţarea socială, în plină pandemie de coronavirus.
McDonalds, Audi, Volkswagen, Nike şi nu numai sunt doar câteva dintre companiile care au început să promoveze fenomenul de distanţare socială, pentru stoparea răspândirii noului coronavirus.
Săptămâna trecută, McDonalds Brazilia şi-a separat logo-ul istoric şi a postat fotografia pe pagina de Facebook. Agenţia de publicitate care s-a ocupat de acest lucru a explicat că, în ciuda separării dintre companie şi clienţi, cauzată de coronavirus, aceştia "pot fi mereu împreună".
Şi Coca Cola a avut o campanie similară, conform CNN. Sub logo-ul celebru a apărut un mesaj, de curând, care încurajează distanţarea socială. "Cea mai bună metodă să fim împreună este, acum, să stăm separaţi", au transmis cei de la Coca Cola.
"Dacă ai visat vreodată să joci pentru echipa lumii, acum e şansa ta. Joacă în siguranţă, stai în casă", au scris cei de la Nike, alături de logo-ul lor.
Şi companiile din domeniul AUTO, Volkswagen şi AUDI şi-au separat logo-urile. Cercurile celor de la AUDI au fost separate pentru prima dată în istorie, iar rezultatul este spectaculos.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu