Cezar Ionașcu, consilier de imagine al mai multor persoane publice din România, printre care Ilie Năstase și Ciprian Marica, demontează miturile cu privire la modă și trend-uri vestimentare.
Publicitate
„Știința despre ceea ce purtăm în mod eronat se numește modă. E o falsitate, e o pungă cu fum. În valoare de 14 trilioane de dolari anual. Asta înseamnă moda, worldwide. (...) Fiecare de fapt avem o matrice bazată pe trei chestii: nevoie – de ce te îmbraci (pentru un cod vestimentar, pentru o femeie, pentru bani sau putere), antropometria – datele tale metrice și cromatic – tot ceea ce rămâne la vedere când ne îmbrăcăm sunt palmele și capul și asta e rețeta mea pentru fiecare în parte, pe care o dezvolt secvențial. Dar moda, pe care am studiat-o mulți ani ca s-o combat, e o pungă cu fum". e de părere Cezar Ionașcu.
În cadrul aceluiași interviu, consilierul de imagine abordează și problema consumului de brand și a imaginii persoanelor publice întipărită în mentalul colectiv, ca fiind persoane bănoase: „Persoanele publice tind să consume brand. Am văzut asta recurent și e deranjant, pentru că le devalizează bugetele. Persoanele publice par persoane bănoase. Nu sunt. Sunt persoane normale, doar că au o doză de notorietate mai mare. Noi asemănăm celebritatea cu avuția. Nu e așa, nu e nici pe departe așa, decât în rare cazuri în România sau doar în afara României", a declarat Ionașcu pentru Femeide10.ro.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Roxana Neagu