Dezabonarea de la serviciile de telecomunicaţii este foarte greoaie, începând cu etapa furnizorului, până la implementarea cererii clientului, se arată într-un raport al Consiliului Concurenţei remis Agerpres.
"Întregul proces de dezabonare este unul greoi începând cu etapa de contactare a furnizorului, în vederea notificării cu privire la dezabonare, până la implementarea cererii clientului. (...) Rata mare de concentrare pentru primii trei furnizori evidenţiază caracterul de oligopol al pieţelor: 80% la televiziune, 83% la internet fix şi 94,5% la telefonie fixă", se arată în document.
Raportul propune ca, în cazuri ulterioare supuse atenţiei autorităţii de concurenţă, să fie luată în considerare posibilitatea examinării segmentate a serviciilor furnizate de companiile implicate pentru a se evidenţia poziţia deţinută de acestea pe fiecare din serviciile unice şi tipurile de combinaţii de servicii şi pentru a identifica posibilităţile reale de alegere ale consumatorilor.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News