Contactul direct al unui pacient Covid-19 a povestit, pentru DCNews, ce s-a întâmplat când a reușit să ia legătura cu DSP, în vederea testării.
Bărbatul în cauză, din București, a aflat că o persoană cu care a luat contact recent a fost internată la Matei Balș, cu infecție cu Covid-19. Astfel, imediat ce a aflat, a luat demersurile necesare pentru a anunța DSP.
„Am transmis mail la sediul central. În dimineața aceasta, am început să am puseuri de temperatură. Am zis să văd niște demersuri oficiale. Pun mâna pe telefon, nu răspunde nimeni. Redirecționez mailul către DSP de la Sector 5. Degeaba trimiți mail, nu e nici confirmare automată, nu e nimeni”, a povestit contactul direct la pacientului Covid, pentru DC News.
Apoi, după vreo două ore și jumătate, bărbatul a reușit să ia legătura cu o angajată de la DSP Sector 4, care o înlocuiește pe cea de la Sectorul 5 „pentru că nu mai au personal”.
Nici bine n-a început conversația și bărbatul a primit o amenințare, de la angajata DSP, de forma „Curtea de Conturi vine la noi și ne controlează. Dacă cumva mințiți și nu aveți niciun simptom, ne îndreptăm împotriva dumneavoastră pentru recuperarea banilor”.
Explicând în continuare că și soția sa ar trebui testată, a aflat de la DSP că „testul vi-l facem numai dumneavoastră. Așa am primit instrucțiuni”.
În aceste momente, bărbatul s-a gândit la faptul că plătește o sumă măricică lună de lună pentru a rezolva eventualele probleme de sănătate.
„Impozitele le plătiți la medicul de familie. Asta a fost cea mai tare chestie! Informare de la DSP: Noi plătim impozite, dar banii se duc către medicul de familie, nu către ei”, ne-a mai spus contactul direct al pacientului Covid.
Într-un final, i s-a comunicat că va fi luat în evidență pentru testare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News